Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 38  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004211 xcla^"
  1. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Obchodníci sa pripravujú na rast. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 1, s. 20-22.
    článok

    článok

  2. VOKULIČOVÁ, Veronika. Marketingový plán. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, špec. vydanie 2017, roč. 7, č. 3, s. 112-122.
    článok

    článok

  3. ĎAĎO, Jaroslav - VALKOVCOVÁ, Kamila. Formalizácia procesu marketingového plánovania v MaSP na Slovensku. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127, 2013, roč. 5, č. 2, s. 170-168.
    článok

    článok

  4. ĎAĎO, Jaroslav - VALKOVCOVÁ, Kamila. Súčasný stav marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 1335-7069, 2012, roč. 13, č. 1, s. 40-48.
    článok

    článok

  5. HAVLÍČEK, Karel - KAŠÍK, Milan. Marketingové řízení podniků. In Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. - Praha : Economia, 2011. ISSN 0026-8720, březen 2011, roč. 46, č. 3, s. 34-36.
    článok

    článok

  6. VALKOVCOVÁ, Kamila. Marketingové plánovanie v podmienkach globalizácie. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878, s. [1-5].
    článok

    článok

  7. REPČÍKOVÁ, Saskia. Marketingové riadenie školy ako faktor úspechu. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2011. ISSN 1336-9849, 2011, č. 5, s. 8-12.
    článok

    článok

  8. VALKOVCOVÁ, Kamila. Význam marketingového plánovania a bariéry jeho uplatnenia v praxi. In Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5, s. 1-10.
    článok

    článok

  9. TOMAN, Miloš. Ako uspieť s novým produktom na trhu. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 4, s. 44-46.
    článok

    článok

  10. LALINSKÁ, Jana - KREMEŇOVÁ, Iveta. Marketingová komunikácia - nástroj na získavanie kvalitných informácií. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 170-174. KEGA 036-017-4/2010.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.