Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 48  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004211 xpca^"
  1. WEISS, Roland - ZUZIK, Jozef. Vybrané state z finančného manažmentu a marketingu. Recenzenti: Adriana Csikósová, Michal Tkáč ml. 1. vydanie. Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2021. 185 s. [9,6 AH]. ISBN 978-80-553-3821-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. KRNÁČOVÁ, Paulína - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Tovaroznalectvo potravinárskeho tovaru : zadania na cvičenia. Recenzentky: Alica Lacková, Vanda Rogovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 92 s. [3,88 AH]. ISBN 978-80-225-4696-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  3. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Nestle in da hood, Jelly Sweets. In Best Interdisciplinarity-Enhancing Practices at Higher Education Institutions. - Lublin : DT.Uni., 2018, pp. 139-143 online.
    článok

    článok

  4. BARTOŠ, Adam - GRISÁKOVÁ, Nora. Využívanie vybranej marketingovej činnosti v súbore výrobných družstiev. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 2, s. 53-64 online. VEGA 1/0368/18.
    článok

    článok

  5. KITA, Jaroslav. Nákup a predaj : obchodné funkcie priemyselných podnikov. Recenzovali: Miroslava Szarková, Viera Čihovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 232 s. [10,75 AH]. Ekonómia. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-8168-552-1. [Počet ex. : 16, z toho voľných 12, prezenčne 4]
  6. PRUŽINSKÝ, Michal - MIHALČOVÁ, Bohuslava. Problémy podnikania a využitie marketingového mixu. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2017. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2017 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, 30.-31.3.2017. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4383-5, s. 23 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. VELICHOVÁ, Ľudmila. Analýza konkurencie v podnikateľských plánoch cvičných firiem. In Competition. International scientific conference. Competition : proceedings of 9th annual international scientific conference : [18. 5. 2017, Jihlava, Česká Republika]. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISBN 978-80-88064-31-2, s. 818-826 online. KEGA 022EU-4/2016.
    článok

    článok

  8. KITA, Jaroslav et al. Marketing. Recenzovali: Ferdinand Daňo, Róbert Štefko. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 424 s. [28 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-550-7. [Počet ex. : 27, z toho voľných 16, prezenčne 3]
  9. ORGONÁŠ, Jozef et al. Marketing a obchod, ako ich nepoznáte : skriptá pre U3V. Zostavil: Jozef Orgonáš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 302 s. [16,93 AH]. ISBN 978-80-225-4229-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  10. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. Recenzentky: Eva Hanuláková, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 142 s. [6,46 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4128-2. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.