Výsledky vyhľadávania
- ČERVENKA, Peter. Nové trendy v elektronickej komunikácii a ich aplikácia v podnikaní : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2013. 181 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- OVEČKOVÁ, Oľga. Obchodný zákonník : komentár. 1. 3. dopl. a preprac. vyd. Bratislava : Iura Edition, 2012. 1182 s. APVV-0340-10. ISBN 978-80-8078-434-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- OLÁH, Michal. Ceny v marketingu. Bratislava : Vydavateľský dom ELITA, 2009. 241 s. ISBN 978-80-970135-0-9. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
- CIMLER, Petr - ZADRAŽILOVÁ, Dana. Retail management. Praha : Management Press, 2007. 307 s. ISBN 978-80-7261-167-6. [Počet ex. : 8, z toho voľných 2, prezenčne 3]
- Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 792 s. ISBN 80-225-2227-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- CORNWALL, Jeffrey R. - VANG, David O. - HARTMAN, Jean M. Entrepreneurial financial management : an applied approach. Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall, 2004. 258 s. Prentice Hall finance series. ISBN 0-13-009411-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- FRANCOVÁ, Zuzana. Profilovanie štruktúry a dizajnu distribučného kanála v súčasných európskych podmienkach : dizertačná práca. Školiteľ: Kristína Viestová. Bratislava, 2004. 137 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore. Medzinárodná vedecká konferencia. Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 746 s. ISBN 80-225-1904-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- HERBOLD, Robert J. The fiefdom syndrome : the turf battles that undermine careers and companies - and how to overcome them. New York : Currency, 2004. 258 s. ISBN 0-385-51067-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- Ročenka českého a slovenského obchodu 2004 : analytický přehled obchodu a dodavatelů v České a Slovenské republice. Praha : České a slovenské odborné nakladatelství, 2004. 86 s. ISBN 80-903401-1-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]