Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004309 xpca^"
  1. RAKOVSKÁ, Júlia. Impact of the Covid-19 Pandemic on the Process of Industry 4.0 Implementation in Engineering Enterprises in Slovakia. In Changes in Production Management and Logistics during the Coronavirus Crisis : Reviewed Collection of Scientific Papers. - Kraków : Towarzystwo Słowaków w Polsce, 2021. ISBN 978-83-8111-249-9, s. 85-95 CD-ROM. VEGA 1/0375/20.
    článok

    článok

  2. BOSÁK, Martin - TOKÁROVÁ, Juliána. Optimalizácia podnikových výrobných procesov. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2021. ISSN 1335-9746, 2021, roč. 20, č. 2, s. 7-14 online.
    článok

    článok

  3. BOSÁK, Martin - TARČA, Alexander. Optimalizácia výrobného procesu v strojárskom podniku. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2020. ISSN 1335-9746, 2020, roč. 19, č. 1, s. 45-50 online.
    článok

    článok

  4. OLEXOVÁ, Cecília - DUGAS, Jaroslav - BARLAŠOVÁ, Terézia. Tvorba opisov pracovných miest v strojárskom podniku. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód X.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód X. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 10. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF EU, 2020. ISBN 978-80-225-4723-9, s. 57-69.
    článok

    článok

  5. BOSÁK, Martin - TARČA, Alexander. Zlepšenie výrobného procesu v podniku. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód X.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód X. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 10. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF EU, 2020. ISBN 978-80-225-4723-9, s. 148-153.
    článok

    článok

  6. MELICH, Pavel - CIVELEK, Mehmet. Comparison of the Credit Scoring Models in the Engineering Industry of the Slovak Republic. - Registrovaný: Web of Science. In Competition. International Scientific Conference. Competition : Proceedings of 10th Annual International Scientific Conference, 17th–18th May, 2018, (Jihlava, Czech Republic). - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2018. ISBN 978-80-88064-37-4, pp. 260-268 online. I-18-105-00.
    článok

    článok

  7. PAJONK, Peter. Conditionality and Utilization of Inter-organizational Relationships on the Industrial Market of the Slovak Mechanical Engineering. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 0323-262X, 2017, roč. 46, č. 2, s. 174-183. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  8. KULKOVÁ, Lenka - DUGAS, Jaroslav. Návrh inovačných aktivít vo vybranom strojárskom podniku. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2016. ISSN 1335-9746, 2016, roč. 15, č. 2, s. 72-81.
    článok

    článok

  9. KOPTÁK, Michal. Vychystávanie náradia a meradiel pre výrobné linky pomocou RFID zariadení. In Výmena skúseností učiteľov, študentov a absolventov študijného programu Manažment výroby a logistika. Vedecký seminár spojený s workshopom. Výmena skúseností učiteľov, študentov a absolventov študijného programu Manažment výroby a logistika : zborník príspevkov z vedeckého seminára Katedry manažmentu výroby a logistiky spojeného s workshopom 2015 : vzdelávacie zariadenie EU v Bratislave - VIRT, 7.-8.5.2015. - Bratislava : Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM EU, 2015. ISBN 978-80-225-4104-6, [S. 1-12] CD-ROM.
    článok

    článok

  10. DŽUGANOVÁ, Gabriela. Analýza faktorov konkurencieschopnosti slovenských strojárskych podnikov na jednotnom trhu EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 78-86. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.