Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004463 xcla^"
  1. OLEŠ, Peter. Produktová stratégia podniku Oxymat – Slovakia s.r.o. In ČasOpis : študentský odborný časopis. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2013. ISSN 1337-9593, 2013, roč. 8, č. 19, s. 92-107.
    článok

    článok

  2. MIŠÍK, Martin. 7 krokov k úspešnému predaju. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 1, s. 54-55.
    článok

    článok

  3. KRIVÁŇ, Andrej. Nové trendy marketingu - marketingový controlling. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, september 2005, roč. 4, č. 3, s. 67-71.
    článok

    článok

  4. MACHKOVÁ, Hana. Současné trendy v mezinárodním marketingu : (vybrané problémy). In Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0572-3043, 2005, roč. 13, č. 2, s. 49-70.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.