Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004488 xpca^"
  1. WOJCIECHOWSKA-SOLIS, Julia et al. Consumer in the Organic Food Market : Example of Visegrad Countries. Reviewed by: Sebastian Stępień, Michał Roman. 1st Edition. Warszawa : CeDeWu, 2024. 169 s. [8,45 AH]. Grant 22320288. ISBN 978-83-8102-896-7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF8.1 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka et al. Characteristics of Selected European Associations Promoting Organic Farming Practices and Development in this Field. - Registrovaný: Web of Science. In International Conference on European Integration 2018. International Conference. International Conference on European Integration 2018 : Proceedings of the 4th International Conference on European Integration 2018 : May 17 – 18, 2018 Ostrava, Czech Republic. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2018. ISBN 978-80-248-4169-4. ISSN 2571-029X, p. 575-583 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené503.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. ZÁVADSKÝ, Cyril. [Retail manažment bioproduktov]. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137, 2013, roč. 9, č. 1-2, s. 59-60 online. Recenzia na: Retail manažment bioproduktov [elektronický zdroj] : [vedecká monografia] / Vanda Lieskovská a kol. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. - ISBN 978-80-225-3387-4.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 172.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta - GONDÁROVÁ, Jana. Marketing communication tools of organic food on Slovak market. In Technology and innovation for a sustainable future: a commodity science perspective : 18th IGWT symposium, proceedings, 24th - 28th September 2012 Rome, Italy. - Rome : [AISME], 2012. ISBN 978-88-8286-269-5, s. [8].
    článok

    článok

  5. TÓTH, Štefan et al. The Possibilities of Slovakian Pyrethrum Production. In Pesticides & Phytomedicine. - Beograd : Institute of Pesticides and Environmental Protection, 2012. ISSN 2406-1026, 2012, vol. 27, no. 3, pp. 245-252.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF204.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Retail manažment bioproduktov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. CD-ROM [234 s., 10,25 AH]. VEGA 1/0906/11, APVV 0040-09. ISBN 978-80-225-3387-4. 1/0906/11, VEGA, Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. Stratégia rozvoja poľnohospodárskych podnikov a konkurenčná schopnosť agropotravinárstva II. : [zborník vedeckých prác]. Miroslav Grznár a kolektív ; redakčné a zostaviteľské práce Miroslav Tóth. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 68 s. VEGA 1/0604/10. ISBN 978-80-225-3216-7. 1/0604/10, VEGA, Stratégia rozvoja poľnohospodárskych podnikov a konkurenčná schopnosť agropotravinárstva. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. PETROVČIKOVÁ, Katarína. Predpokladaný vývoj organického poľnohospodárstva v konkurenčnom prostredí EÚ. In Výskum vývojových tendencií a determinantov zvyšovania konkurenčnej schopnosti ekonomiky a návrh koncepčného modelu politiky konkurencieschopnosti v podmienkach slovenskej ekonomiky : zborník vedeckých prác v rámci riešenia projektu GAMA 10/4 Grantovej agentúry pre výskum v manažmente Fakulty manažmentu Prešovskej univerzitry v Prešove. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, 2011. ISBN 978-80-555-0323-3, s. 66-69.
    článok

    článok

  9. Stratégia rozvoja poľnohospodárskych podnikov a konkurenčná schopnosť agropotravinárstva III. : [zborník vedeckých prác]. Miroslav Grznár a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce Miroslav Tóth. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 70 s. VEGA 1/0604/10. ISBN 978-80-225-3302-7. 1/0604/10, VEGA, Stratégia rozvoja poľnohospodárskych podnikov a konkurenčná schopnosť agropotravinárstva. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  10. LIESKOVSKÁ, Vanda. Ekologické poľnohospodárstvo a trh bioproduktov. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746, 2011, roč. 10, č. 22, s. 86-95.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.