Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004613 xcla^"
  1. KAPITÁN, Peter. Free from stále má kam rásť. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  2. KAPITÁN, Peter. Free from testuje každý. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 69, (2023.
    článok

    článok

  3. TROŠANOVÁ, Mária. Ako sa zorientovať v označovaní obalov. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1335-7808, 2023, roč. 23, č. 3, s. 4-8.
    článok

    článok

  4. KAPITÁN, Peter. Free from nie je len móda. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 64, (2022.
    článok

    článok

  5. TROŠANOVÁ, Mária. Transpozícia smernice o znižovaní vplyvu určitých plastových výrobkov na životné prostredie. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie, a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2021. ISSN 1335-7808, 2021, roč. 21, č. 3, s. 6-8.
    článok

    článok

  6. GULSEVEN, Osman - WOHLGENANT, Michael. What are the factors affecting the consumers' milk choices? In Agricultural economics. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X, 2017, vol. 63, no. 6, s. 271-282.
    článok

    článok

  7. KOVÁČ, Jozef. Základné požiadavky pre uvedenie zdravotníckej pomôcky na trh Európskej únie. In Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2017. ISSN 1335-9231, 2017, roč. 25, č. 1, s. 20-23.
    článok

    článok

  8. Nové technológie nás vracajú k prírode. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2013. ISSN 1336-9857, máj 2013, roč. 7, č. 5, s. 18-19.
    článok

    článok

  9. HOJEROVÁ, Jarmila. Bezpečnosť kozmetických výrobkov. In Bezpečnosť produktov a ochrana spotrebiteľa : zborník vedeckých statí : Products Safety Congress. - Košice : Euroedu, s. r. o., 2011. ISBN 978-80-969219-6-6, s. 19-25.
    článok

    článok

  10. BURIETA, Ján. Kvalita a jej vnímanie. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 5-6, s. 76-78.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.