Výsledky vyhľadávania
- BEDNÁROVÁ, Veronika. The Choice of Being Acquired for Business Growth and Development of Innovative Companies: Case Studies of Slovak Innovative Companies. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 29-40. VEGA 1/0006/22.
- DZURO, Matúš. Correlation Between GDP per Capita and Vehicle Sales in the Context of COVID-19 Pandemics. In Liberec Economic Forum 2023. International Conference. Liberec Economic Forum 2023 : Proceedings of the 16th International Conference, 5th - 6th September 2023, (Liberec, Czech Republic, EU). - Liberec : Technical University of Liberec, 2023. ISBN 978-80-7494-672-1, pp. 531-538. VEGA 1/0064/23.
- BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Ein Vergleich der Kostenfaktoren von B2B Unternehmen - Online-geschäft vs. stationäres Geschäft. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 131-149.
- VOJTASOVÁ, Mária - SOLEJ, Rastislav. Rozdiely v rozvoji elektromobility naprieč Európou: prečo dnes zaostávame v predaji elektroáut? In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 2453-9287, 2023, č. 1, s. 9-12.
- CSENKEYOVÁ, Karolína - ČVIRIK, Marián. Úvod do využitia programovacieho jazyka R. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2023. ISSN 2453-9988, 2023, roč. 15, č. 1, s. 8-15. I-22-104-00.
- LIESKOVSKÁ, Vanda. Adaptácia slovenského maloobchodu a spotrebiteľa na dynamicky sa meniace prostredie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 100-102. VEGA 21/0450/24.
- BARKÓCIOVÁ, Miroslava - KOVÁČ, Ondrej. Zmena podnikateľského prostredia po pandémii COVID-19. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXIV. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXIV. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov z 24. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5130-4, s. 15-28. KEGA 035EU-4/2022.
- BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Relationship Management in Sales – What is Meant by Relationship Building, and What Significance Does it Have in Sales Companies. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 2, s. 9-20.
- PISTER, Marco - SLÁVIK, Štefan. New Models for Software Licence Vendors. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 3, s. 63-71.
- DZURO, Matúš. Correlation between Car Sales and the GDP in EU Countries with Focus on the Impact of Covid Pandemics. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 97-108.