Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004799 xkni^"
  1. KRUPA, Martin. E-shop od nápadu po úspech : kompletný sprievodca pre návrh, vývoj, rozbeh, rast a export úspešného internetového obchodu. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 301 s. ISBN 978-80-8168-862-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. TOMAN, Marian. Stratégie implantácie distributéra v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. Multi-channel marketing, branding and retail design : new challenges and opportunities. Edited by: Charles McIntyre, T. C. Melewar, Charles Dennis. Bingley : Emerald, 2016. xiii, 259 s. ISBN 978-1-78635-456-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. Quality of life in european cities 2015 : flash eurobarometer 419. January 2016. Fieldwork: may - june 2015. Luxembourg : Publications Office of the European Union, 2016. 169 s. Regional and urban policy. ISBN 978-92-79-54562-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. LOPES, Cristina. Le guide du category management : se différencier en optimisant la gestion des catégories. Paris : EYROLLES Éditions d'Organisation, 2011. xv, 350 s. Collection Marketing. ISBN 978-2-212-54748-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. BĚLOHLÁVEK, František. Jak vést svůj tým. Praha : GRADA Publishing, 2008. 142 s. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-1975-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. BARRENECHE, Raul A. New retail. London : PHAIDON, 2005. 199 s. ISBN 0-7148-4499-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. Premeny potrebiteľského správania. Medzinárodná vedecká konferencia. Premeny spotrebiteľského správania : (zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie) : Bratislava, január 2003. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 80 s. ISBN 80-225-1752-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. VIESTOVÁ, Kristína - ŠTOFILOVÁ, Jana. Distribučné systémy a logistika. Bratislava : Ekonóm, 2002. 299 s. ISBN 80-225-1494-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  10. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Marketingový výskum v maloobchode. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 102 s. ISBN 80-225-1098-X. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.