Výsledky vyhľadávania
- KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
- VIDOVÁ, Jarmila. Spotrebné výdavky domácností vo víre cenových šokov. In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 2453-9287, 2023, č. 1, s. 13-15.
- KORYTINOVÁ, Kristína. Consumer Behaviour in Retail after Pandemics. In MERKÚR 2022. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5013-0, pp. 152-159.
- GEŽÍK, Pavel. Analýza radu v FMCG v Pygmalios Analytics. In Viackriteriálne modely teórie hier v ekonómii a politológii. Vedecký workshop. Viackriteriálne modely teórie hier v ekonómii a politológii: vedecký workshop k riešeniu projektu VEGA č.1/0427/20 : zborník z workshopu. - Bratislava : Vydavateľstvo Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-974443-4-1, s. 13-18. VEGA 1/0427/20.
- ČVIRIK, Marián. Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and its Influence on the Perception of Private Labels. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113, pp. 1-9 online. I-22-104-00.
- KOTLEBOVÁ, Eva - BRANDYSOVÁ, Ivana. Štatistická analýza pro-environmentálneho správania sa mladej generácie. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISSN 1339-987X, 2021, roč. 19, č. 2, s. 50-63 online.
- KNOŠKOVÁ, Ľubica - GARASOVÁ, Petra. Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2021. ISSN 2464-6733, 2021, vol. 11, no. 2, pp. 119-126 online. VEGA 1/0543/18.
- CORONIČOVÁ HURAJOVÁ, Jana - PACHTA, Miloš. Ecommerce and the Pandemic of Covid-19. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020). medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.6.2020, Košice. - Košice : KKM PHF EU, 2020. ISBN 978-80-225-4747-5, pp. 34-39.
- IONESCU, Ada - ŠTETKA, Peter - GRISÁKOVÁ, Nora. Conjoint Analysis. In Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020. ISBN 978-80-7556-081-0, s. 24-31 online. VEGA 1/0646/20.
- KUKURA, Marek - VERNEROVÁ, Dominika. Vnímanie udržateľného marketingu slovenskými spotrebiteľmi. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 36-45 online.