Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004933 xpca^"
  1. BOSÁK, Martin - SURGENTOVÁ, Dajana. Textilný priemysel a greenwashing. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2023. ISSN 1335-9746, 2023, roč. 22, č. 2, s. 46-54. KEGA 035EU-4/2022.
    článok

    článok

  2. Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. Zborník zostavili: Malgorzata A. Jarossová, Ivan Hlavatý ; recenzenti: Małgorzata Krzywonos, Renáta Benda - Prokeinová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 149 s. [11,10 AH]. VEGA 1/0398/22. ISBN 978-80-225-5091-8.
  3. GAJDOVÁ, Denisa. Creative Clusters in Textile Industry Within the EU Countries. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 213-219. VEGA 1/0462/23.
    článok

    článok

  4. SOLUSOVÁ, Natália - MAJZLÍKOVÁ, Erika. Sú luxusnejšie textilné značky ekologickejšie? In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 2453-9287, 2022, č. 1, s. 18-23 online.
    článok

    článok

  5. VIDOVÁ, Jarmila. The Crisis As an Opportunity for a Return to the Sustainable Country Self-Sufficiency. In European Forum of Entrepreneurship 2022 : "Coronavirus Pandemic Effects on the Economy in 2022: A Challenge or New Opportunities?". - Praha : NEWTON College, 2022. ISBN 978-80-87325-58-2, pp. 266-276.
    článok

    článok

  6. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Úloha manažmentu dizajnu vo firmách textilného a odevného priemyslu na Slovensku. In Desire 2. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4895-3, pp. 92-100 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  7. FRANCOVÁ, Zuzana. Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy. In Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4892-2, s. 65-75 online. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok

  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Aplikácia cirkulárnej ekonomiky v módnom priemysle. In Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4892-2, s. 76-84 online. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok

  9. HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand - KUKURA, Marek. Transition of Business Companies to Circular Economy in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In Entrepreneurship and Sustainability Issues : Peer-reviewed Scientific Journal. - Vilnius : The General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania. ISSN 2345-0282, 2021, vol. 9, no. 1, pp. 204-220 online. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  10. DAŇO, Ferdinand - DRÁBIK, Peter - HANULÁKOVÁ, Eva. Circular Business Models in Textiles and Apparel Sector in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2020, vol. 9, no. 1, pp. 1-19 online. VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.