Výsledky vyhľadávania

  1. DANESHJO, Naqibullah et al. Design of Dedicated Automated Devices with CAD Support. - Registrovaný: Scopus. In MM (Modern Machinery) : Science Journal. - Prague : MM Publishing. ISSN 1805-0476, 2019, no. March, pp. 2795-2799 online. VEGA 1/0251/17.
    článok

    článok

  2. MATULČÍKOVÁ, Marta - BREVENÍKOVÁ, Daniela. Modification of Educational Product Content in Interdisciplinary Approach to Further Professional Education. Reviewers: Jozef Králik, Katarzyna Bocheńska-Włostowska ... [et al.]. 1st Edition. Warszawa : Pedagogium Wyzsza Szkola Nauk Spolecznych w Warszawie, 2019. [103 s.] [7,60 AH]. KEGA 014EU-4/2016. ISBN 978-83-62902-32-3.
  3. MAJDÚCHOVÁ, Helena - RYBÁROVÁ, Daniela. Podnikové hospodárstvo pre manažérov. Recenzenti: Štefan Majtán, Elena Fetisovová. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. [272 s.] [16,1 AH]. ISBN 978-80-571-0035-5. [Počet ex. : 15, z toho voľných 0, prezenčne 0]
  4. VÁLEK, Juraj. Reklamné predmety z pohľadu dane z príjmov v roku 2018. In Daňový tip : newsletter aktualít daňového poradenstva. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1335-2822, 26. september 2018, roč. 22, č. 18, s. 2-4.
    článok

    článok

  5. KRČMÁRIK, Radovan - ORGONÁŠ, Jozef. Svet pozná aj slovenské značky, tvrdí odborník. In Pravda. - Bratislava : PEREX, 2018. ISSN 1335-4051, 21. júna 2018, roč. 28, č. 142, s. 20.
    článok

    článok

  6. PAPULA, Jozef et al. Ako začať a úspešne podnikať : podnikateľské príbehy, vízie, stratégie a modely. Recenzenti: Monika Hudáková, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2018. 278 s. [14 AH]. ISBN 978-80-7552-985-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. NAŠČÁKOVÁ, Jana. Value of Influencer Marketing. In Riešené projekty - vedecké problémy. Vedecký workshop. Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, Košice, 2.7.2018. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2018. ISBN 978-80-225-4498-6, s. 54-61 CD-ROM. VEGA 1/0251/17, KEGA 026EU-4/2018.
    článok

    článok

  8. LIESKOVSKÁ, Vanda - MEGYESIOVÁ, Silvia. Retail manažment vybraného produktu IKT a stanovenie prijateľného cenového pásma. In Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S. Medzinárodný vedecký workshop. Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého workshopu, 12. apríl (duben) 2018, Košice, Slovenská republika. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4501-3, s. 99-106 CD-ROM. 1/0376/17.
    článok

    článok

  9. Investment Modelling in the Environment of Catastrophic Insurance Risk 2018 : Reviewed Monographic Collection of Research Papers [elektronický zdroj]. Editor/zostavovateľ: Andrea Kaderová ; reviewers: František Peller, Anna Starečková. 1.vydání. Ostrava : VSB – Technical University of Ostrava, Faculty of Economics. Department of Finance, 2018. CD-ROM 100 s. [4,25 AH]. VEGA 1/0221/17. ISBN 978-80-248-4224-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. ÁRENDÁŠ, Peter et al. Investovanie na trhu komodít a reálnych aktív. Recenzovali: Peter Baláž, Erika Okruhlicová. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2018. [368 s.] [17,62 AH]. VEGA 1/0009/17. ISBN 978-80-7598-186-8.