Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005195 xpca^"
  1. KITA, Pavol et al. Základy obchodu. Recenzenti: Zdenka Musová, Peter Drábik. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 301 s. [20,08 AH]. ISBN 978-80-225-4919-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 3]
  2. ŠLOSÁR, Róbert - ŠTETKA, Peter. Analysis of Cognitive Disproportion between Positive and Negative Response to Visual Marketing Stimuli. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 1, s. 64-74. VEGA 1/0876/17.
    článok

    článok

  3. MAJTÁN, Štefan - ŠLOSÁR, Róbert. Neuromarketing ethic standards. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 684-688 CD-ROM. VEGA 1/0546/15 (100%).
    článok

    článok

  4. HUDEC, Martin. Through the looking glass of your mind: welcome to the not so distant nor utopian stirring future of marketing. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-8] CD-ROM. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    článok

    článok

  5. ŠTETKA, Peter. Upútanie pozornosti zákazníka v predajni. Bratislava, 2015. [3,07 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/09/30/faktory-pritazlivosti-a-atraktivity-predajne/>
  6. ŠTETKA, Peter. Technológia verzus človek v obchode. Bratislava, 2015. [2,03 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/03/technologia-clovek/>
  7. POTISKOVÁ, Ingrid. Analýza e-obchodov na slovenskom trhu. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 163-170 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. ŠKRINIAR, Pavel. Úrok je nepodstatný, dôležitá je výška splátky : s Jaroslavom Kiskom o význame a podstate splátkového predaja. In Investor : financie & investície & poradenstvo. - Bratislava : ECOPRESS, 2011. ISSN 1335-8235, január 2011, roč. 12, č. 1, s. 8-10. Dostupné na : <http://investor.hnonline.sk/firmyafinancie/c1-49700170-urok-je-nepodstatny-dolezita-je-vyska-splatky>
    článok

    článok

  9. POTISKOVÁ, Ingrid. Zľavové kupóny - nová vlna v oblasti nakupovania. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2011 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 15. výročiu založenia Katedry informatiky obchodných firiem Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : 10. 11. 2011 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3311-9, s. 67-70.
    článok

    článok

  10. ŠINSKÝ, Michal. Minimálna splátka : nástraha kreditných kariet - informačné ukotvenie. In Investor : financie & investície & poradenstvo. - Bratislava : ECOPRESS, 2010. ISSN 1335-8235, júl/august 2010, roč. 11, č. 7-8, s. 20-21.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.