Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005209 xkni^"
  1. FUNTA, Rastislav. Analýza vernostných zliav v súťažnom práve. 1. vyd. Bratislava : IRIS, 2017. [151+151] s. ISBN 978-80-8200-004-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. FUNTA, Rastislav. Treuerabatte im Wettbewerbsrecht. 1. Aufl. Brno : MSD, 2017. 130 s. ISBN 978-80-7392-277-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. FUNTA, Rastislav. Analýza vernostných zliav z pohľadu práva EÚ a USA. Bratislava : IRIS, 2016. 106 s. ISBN 978-80-89726-55-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. WEIS, Hans Christian. Marketing. 14. völlig überarb. und aktual. Aufl. Ludwigshafen : Friedrich Kiehl Verlag, 2007. 618 s. Kompendium der praktischen Betriebswirtschaft. ISBN 978-3-470-51374-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. WLODARCZYK, Jacek. Marketing vo vydavateľstve - fantázia alebo skutočnosť? Prekl. Andrzej Ciesielski. Bratislava : Vydavateľstvo SOFA, 2002. 149 s. ISBN 80-89033-14-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  6. Przeslanki i narzedzia podejmowania decyzji marketingowych. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2000. 151 s. Zeszyty naukowe, 1. ISBN 83-88222-00-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. KALL, Jacek. Promocja sprzedazy : czyli jak sprzedac wiecej. Warszawa : Business Press, [1998]. 251 s. Rzeczpospolita, Businessman Book. ISBN 83-901169-8-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. VOLLMUTH, Hilmar J. Controlling instrumenty od A do Z : [analizy operacyjne, analizy strategiczne]. [preklad: Lucjan Sanenko]. 2. wyd. Warszawa : Placet, 1997. 313 s. Biblioteka biznesmena 2. ISBN 83-85428-10-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. EBELING, Peter. Úspěšný prodej není náhoda. [Z nem. prel.] Michal Půček. 1. vyd. Praha : Ivo Železný, 1996. 214 s. ISBN 80-237-2840-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  10. Nástroje podnikání a managementu. 1. vyd. Praha : Průmysl a obchod, 1992. 388 s. Podnikáme na náročných trzích 1. ISBN 80-85603-15-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.