Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005307 xpca^"
  1. MAXIM, Marek - DANKOVÁ, Lenka. Etika v marketingu. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISBN 978-617-589-144-5, s. 255-260 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. KOSIOROWSKA, Małgorzata. Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible? In Commodity science - traditions and relevance : 12. scientific conference with international participation : Varna, 24th - 25th October 2013. - Varna : Grafik, 2013. ISBN 978-954-8760-51-5, s. 221-227. KEGA 017EU-4/2013. 017EU-4/2013, KEGA, Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí.
    článok

    článok

  3. SABO, Mikuláš et al. Obchodné a hospodárske právo pre ekonómov. Bratislava : Sprint dva, 2011. 395 s. [19,5 AH]. Juristika. ISBN 978-80-89393-48-0. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  4. DUDEKOVÁ, Alena. Klamlivá reklama a jej možný dopad na zdravie a bezpečnosť spotrebiteľa. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 91-95.
    článok

    článok

  5. MAJDÚCHOVÁ, Helena. Nekalá súťaž v globalizovanej ekonomike. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza I. : zborník vedeckých prác. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2010. ISBN 978-80-970622-0-0, s. 45-53. VEGA 1/0549/10. 1/0549/10, VEGA, Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza.
    článok

    článok

  6. ŠKORVAGOVÁ, Simona - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Význam dodržiavania etických zásad v legislatívnych úpravách reklamy v EÚ. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2007 : poznatková ekonomika ako nosný element konkurencieschopnosti slovenských a českých podnikov na európskom trhu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 8. jún 2007. - Bratislava : Katedra medzinárodného obchodu OBF EU, 2007. ISBN 978-80-225-2338-7, s. 264-271.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.