Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 143  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005500 xcla^"
  1. LINCÉNYI, Marcel - FABUŠ, Michal, ml. Analýza vybraných vývojových tendencií trhu internetových médií v Slovenskej republike. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2020. ISSN 1337-2955, 2020, roč. 16, č. 1, s. 77-85.
    článok

    článok

  2. CHUDINOVÁ, Eva. TV Bratislava ako významný regionálny komunikátor v reflexii času. In Global media journal. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2018. ISSN 1339-5246, 2018, roč. 6, č. 1, s. 15-22.
    článok

    článok

  3. KINAL, Jarosław. Modern Models of Radio Broadcasting as an Example of the Formatting of Emission Panels. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. February, pp. 212-220.
    článok

    článok

  4. NOVA, Eszter. Censorship Is the Least of The Problems: The Political and Economic Threats to Freedom of the Press in Hungary. In 4Liberty.eu Review. - Lodz : Fundacja.Industrial, 2017. ISSN 2391-7083, 2018, no. 8, pp. 34-53.
    článok

    článok

  5. GÁŠPÁROVÁ, Eva. Koncesionárske poplatky platené zamestnávateľom. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. ISSN 1335-7034, 2018, roč. 23, č. 7-8, s. 79-82.
    článok

    článok

  6. FRENKEL, Marcin. Freedom of the Press Under Attack in Poland: Self-Censorship, Legal and Political Restrictions. In 4Liberty.eu Review. - Lodz : Fundacja.Industrial, 2017. ISSN 2391-7083, 2018, no. 8, pp. 20-33.
    článok

    článok

  7. GUNINA, Daria - KINCL, Tomáš. Reklamní trh v ČR: analýza mediální proliferace. In Logos Polytechnikos. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-3682, 2017, roč. 8, č. 3, s. 27-43.
    článok

    článok

  8. HABRMANOVÁ, Slávka. Nový autorský zákon mení pravidlá pre prevádzkovateľov hotelov a reštaurácií. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2016. ISSN 1337-0545, 2016, roč. 10, č. jar, s. 40-43.
    článok

    článok

  9. MAČINGA, Pavol. Srovnání českého a slovenského mediálního trhu v datech. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594, Listopad 2011, roč. 7, č. 11.
    článok

    článok

  10. Trend TOP v reklame a médiách. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2011. ISSN 1335-0684, 16. júna 2011, roč. 21, č. 24.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.