Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 58  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005821 xkni^"
  1. BLECHARZ, Pavel. Řízení a zlepšování kvality. 1. vydání. Osnice : Ekopress, 2023. 205 s. ISBN 978-80-87865-83-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. SHARP, Byron. How Brands Grow : What Marketers Don't Know. 1st Edition. Docklands : Oxford University Press, 2010, reprinted 2022. 228 s. ISBN 978-0-19-557356-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. BARTKOVÁ, Lucia. Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2021. 147 s. ISBN 978-80-557-1878-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. MESÁROŠOVÁ, Katarína. Spokojnosť, dôvera a lojalita v procesoch nákupného rozhodovania : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 148 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. SHARP, Byron. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí. Přeložil: Petr Sumcov. Praha : DOBROVSKÝ, 2018. 241 s. Omega. ISBN 978-80-7390-618-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S. Medzinárodný vedecký workshop. Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého workshopu, 12. apríl (duben) 2018, Košice, Slovenská republika. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. CD-ROM 218 s. ISBN 978-80-225-4501-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
    Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S

    elektronická kniha

  7. FREY, Bruno S. Economics of Happiness. Cham : Springer International Publishing, 2018. 75 s. Springer Briefs in Economics. ISBN 978-3-319-75806-0. ISSN 2191-5504. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. Preventing policy capture : integrity in public decision making. Paris : OECD, 2017. 82 s. OECD public governance reviews. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/governance/preventing-policy-capture_9789264065239-en> ISBN 978-92-64-06522-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. Trust and public policy : how better governance can help rebuild public trust. Paris : OECD, 2017. 158 s. OECD public governance reviews. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/governance/trust-and-public-policy_9789264268920-en> ISBN 978-92-64-26891-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. GÚČIK, Marián - GAJDOŠÍK, Tomáš - LENCSÉSOVÁ, Zuzana. Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 207 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-350-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.