Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 25  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005851 xkni^"
  1. GORZ, André. Ekológia a politika. 1. vydanie. Bratislava : O.Z. kapitalks, 2022. 207 s. ISBN 978-80-974085-2-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BAUMAN, Zygmunt. Tekutý život. 1. vydání. Praha : Pulchra, 2021. 235 s. ISBN 978-80-7564-067-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. MARTINKOVIČOVÁ, Miriam et al. Quo vadis súčasná spoločnosť : interdisciplinárna reflexia vybraných tém. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2019. 187 s. ISBN 978-80-557-1605-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. IRA, Vladimír - DUBCOVÁ, Alena - KITA, Pavol. Maloobchod a špecifiká časovo-priestorového správania spotrebiteľov. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Univerzity Komenského, 2017. 285 s. [15,7 AH]. ISBN 978-80-223-4434-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. KRIŽAN, František - LAUKO, Viliam. Geografia maloobchodu : úvod do problematiky. Bratislava : Vydavateľstvo Univerzity Komenského, 2014. 196 s. ISBN 978-80-223-3542-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. HES, Aleš. Hodnotové aspekty interkulturní komunikace. Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2014. 64 s,. ISBN 978-80-7408-108-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. SASSATELLI, Roberta. Consumer Culture : History, Theory and Politics. London : SAGE, 2013. 237 s. ISBN 978-1-4129-1181-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. SANDEL, Michael J. What money can't buy : the moral limits of markets. London : Penguin Books, 2013. 244 s. ISBN 978-0-241-95448-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. GERHARDTOVÁ, Sue. Sobecká společnost : jak jsme se zapomněli navzájem milovat a místo toho vyděláváme peníze. Praha : Beta, 2011. 331 s. ISBN 978-80-7306-476-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. STEINER, John F. - STEINER, George A. Business, government and society : a managerial perspective, text and cases. 12th ed. New York : McGraw-Hill, 2009. xiv, 642 s. Higher Education. ISBN 978-007-127035-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.