Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005851 xpca^"
  1. KOSTILNÍKOVÁ, Katarína et al. Slow Travel in Tourism - An Outline of Conceptual Frameworks: Potential and Limits in the Context of Post-pandemic Recovery. - Registrovaný: Scopus. In GeoJournal of Tourism and Geosites. - Oradea : Oradea Editura Universităţii din Oradea. ISSN 2065-0817, 2022, vol. 42, no. 2spl, pp. 751-758. GaPU 24/2020, GaPU 5/2022, GaPU 20/2020, VEGA 1/0544/21, GaPu 8/2021, GaPU/2022.
    článok

    článok

  2. SAULĪTE, Linda - ŠČEULOVS, Deniss - POLLÁK, František. The Media Brand Theoretical Framework. In Encyclopedia : Scholarly Community. - Basel : MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), 2022, pp. [1-13] online.
    článok

    článok

  3. VESELKOVÁ, Alexandra. Teoretické východiská a motívy zadlženosti domácností. In Konkurencieschopnosť SR v podmienkach Európskej únie : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4756-7, s. 137-143 CD-ROM. VEGA 1/0356/19.
    článok

    článok

  4. VONGREJ, Marián. Criticism of consumerism and the ethical and economic approaches by selected US economists. In United States of America in the modern world: politics, economics, law, society. international scientific and practical conference. United States of America in the modern world: politics, economics, law, society : 2 international scientific and practical conference, may 15, 2015, Lviv. - Lviv : United States Studies Center, Ivan Franko National University of Lviv, 2015, s. 616-618 online. VEGA 1/0889/13 (50%), ITMS 26240120032 (50%). 1/0889/13, VEGA, Význam novej inštitucionálnej ekonómie v súčasnom období.
    článok

    článok

  5. KNAPIK, Peter. Marketing a spotreba v období krízy. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 24, s. 617-634. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  6. ŠKVRNDA, František. Svetová bezpečnosť a deštruktívnosť kapitalizmu na začiatku 21. storočia (historicko-sociologický náčrt). In Svet v bode obratu : systémové alternatívy kapitalizmu. - Bratislava : VEDA, 2011. ISBN 978-80-224-1227-8, s. 183-203 [1,627].
    článok

    článok

  7. ALEXY, Július. Prienik sociálnej etiky, nová výzva v globalizácii a v kríze civilizácie. In Nové výzvy pre sociálnu politiku v období globálnej krízy : elektronický zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : [Národohospodárska fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-2973-0, s. [1-6].
    článok

    článok

  8. IVANIČKA, Koloman. European trends and our prospects and interests in integrating Europe. Preklad Tatiana Laskovičová. Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2010. 112 s. [5,55 AH]. ISBN 978-80-225-2938-9. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  9. IVANIČKA, Koloman. Európske trendy a naše perspektívy a záujmy v integrujúcej sa Európe. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 112 s. [5,55 AH]. ISBN 978-80-225-2937-2. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  10. PORVAZNÍK, Ján. Manažérske prístupy k zvyšovaniu výkonnosti firmy. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005. ISBN 80-225-2107-8, s. 160-164.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.