Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1183  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005900 xcla^"
  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok

  2. MIČUDOVÁ, Tatiana. Zákon o žalobách na ochranu kolektívnych záujmov spotrebiteľov. In Dane a účtovníctvo v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1335-7034, 2024, roč. 29, č. 1, s. 21-25.
    článok

    článok

  3. Pochopení a řešení greenwashingu v bankovním sektoru EU. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2024. ISSN 1212-4273, 2024, roč. 31, č. 6, s. 42-43.
    článok

    článok

  4. COSTALES, Maria Jewdaly L. Green Marketing and Its Impact on Consumer Buying Behavior in City of Muntinlupa. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISSN 1338-7944, 2024, roč. 19, č. 1, s. 2-14.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF257.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. GUEDJALI, Assia - BENGHEBRID, Riad. The Use of Smartphones Among Young People. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISSN 1338-7944, 2024, roč. 19, č. 1, s. 26-38.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF310.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. BOUKHEDIMI, Chems Eddine - ATAŞ, Mevlüde Feyza. Measurement of Women Attitude Toward the Consumption of Organic Foods in Turkiye & Algeria. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISSN 1338-7944, 2024, roč. 19, č. 3, s. 51-59.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF142.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. BARRACO, Mariangela. Characteristics of Research on Green Marketing. Theoretical Study. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISSN 1338-7944, 2024, roč. 19, č. 1, s. 15-25.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF222.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. TKÁČ, Juraj. EPEAT certifikát ako nástroj zeleného verejného obstarávania IKT. In Verejné obstarávanie - právo a prax : odborný dvojmesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1339-5963, 2024, roč. 11, č. 6, s. 6-7.
    článok

    článok

  9. MILICHOVSKÝ, František. Role of Reverse Logistics in the Circular Economy: Perspective of End Consumer Behaviour. In Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. - Brno : Unversity of Technology, Faculty of Business and Management, 2024. ISSN 1802-8527, 2024, roč. 18, č. 42, s. 53-66.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF688.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. GERASIMOVA, Vera. Advancing Circular Economy Models: The Synergistic Role of Service Design and Blockchain Technology in Enhancing Sustainability and Consumer Engagement. In Scientific Papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2024. ISSN 1211-555X, 2024, vol. 32, no. 2, s. 1-12.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF262.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.