Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 563  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005900 xkni^"
  1. Global Business Conference 2023. Doing Business in a Disrupted World. Global Business Conference 2023 Proceedings : Doing Business in a Disrupted World, Sep 27th-30th 2023, Zagreb, Croatia. 1st Edition. Zagreb : Innovation Institute, 2023. [74 s.]. ISSN 1848-2252.
  2. CHADT, Karel. Psychologie trhu a chování spotřebitele. 1. vydání. Praha : Wolters Kluwer, 2023. 232 s. ISBN 978-80-7676-638-9. [Počet ex. : 4, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  3. PERLOFF, Jeffrey M. Microeconomics : Theory and Applications with Calculus. 5th Edition. Harlow : Pearson Education Limited, 2022. [848 s.]. ISBN 978-1-292-35912-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. SHARP, Byron. How Brands Grow : What Marketers Don't Know. 1st Edition. Docklands : Oxford University Press, 2010, reprinted 2022. 228 s. ISBN 978-0-19-557356-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 125 s. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-4991-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené2 MBdostupné po prihlásení
  6. REHÁK, Róbert. Vzťah generácie "Z" voči elektromobilite : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: Obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 63 s. ISBN 978-80-225-4956-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. Annual Global Business Conference. Reshaping Customer-Oriented Business. Global Business Conference 2022 Proceedings : Reshaping Customer-Oriented Business. 1st Edition. Zagreb : Innovation Institute, 2022. 223 s. ISSN 1848-2252.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené2.8 MBdostupné po prihlásení
  8. JURČOVÁ, Monika - MASLÁK, Marek - BORKOVIČOVÁ, Veronika. Spotrebiteľské právo. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2021. 386 s. ISBN 978-80-7598-987-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. DOLEŽALOVÁ, Hana. Fair trade : výzva pro všechny. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 172 s. Expert. ISBN 978-80-271-1220-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. GARASOVÁ, Petra. Význam dizajnu produktov pri spotrebiteľskom rozhodovaní : dizertačná práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2021. 181 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha424.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.