Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 929  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005900 xpca^"
  1. ŽIAK, Filip. Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 110-119. VEGA 1/0392/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené806.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. WOJCIECHOWSKA-SOLIS, Julia et al. Factors Determining Buying Behavior on the Organic Food Market in the Visegrad Group Countries-Using Canonical Correlation Analysis. - Registrovaný: Scopus. In Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050, 2025, vol. 2, no. 17, pp. 1-21. 22320288.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF995.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. BANDA, Federico. Adaptácia umelej inteligencie v podnikoch. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 4-23. VEGA 1/0109/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené466.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. BAZIUK, Andriana - HANÁK, Róbert. Faktory ovplyvňujúce implementáciu umelej inteligencie v organizáciách: individuálne a organizačné determinanty. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 24-35. VEGA 1/0767/21, VEGA 1/0794/25.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené263.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. E-Commerce Sales of Enterprises in the Context of Covid-19 Pandemic. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 36-46. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené364 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. KOCÚROVÁ, Nina. The Financial Quantification of Various Business Programs Aimed at Enhancing Digital Skills. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 60-72. VEGA 1/0767/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené312.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. OSTRIHOŇOVÁ, Miroslava - HAJDUOVÁ, Zuzana. Vplyv umelej inteligencie na podnikovú kultúru a motiváciu zamestnancov. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 73-84. VEGA 1/0109/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené356.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. SAWANT, Vitin Purso et al. HR Competencies for Industry 4.0: Navigating Digital Transformation in Slovak Enterprises. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 85-100. VEGA 1/0188/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené615.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. SOĽAVOVÁ, Monika - BOLEK, Vladimír. Súčasný kompetenčný model polygrafického priemyslu na Slovensku. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 101-119. VEGA 1/0520/24, VEGA 1/0662/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené435.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. HOLÝ, Ján - BOLEK, Vladimír. Microeconomic Applications in Enterprise Decision-Making: A Case Study of Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) Projects. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 47-59. VEGA 1/0520/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené846.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.