Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 50  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005923 xpca^"
  1. KITA, Pavol et al. Design of a Tool to Measure the Behavioural Aspect of Conscious and Sustainable Consumer Attitudes. - Registrovaný: Scopus. In Forum Scientiae Oeconomia. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435, 2023, vol. 11, no. 2, pp. 133-146. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  2. Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior : Proceedings of Scientific Papers : KEGA 019EU-4/2022. No. II. Gabriela Dubcová et al., Editorial and Compilation Work: Natália Tarišková ; scientific Reviewers: Petr Suchánek, Miroslav Tóth. 1st Edition. Brno : Masaryk University Press, 2023. 85 s. [6,7 AH]. KEGA 019EU-4/2022. ISBN 978-80-280-0481-1.
  3. Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior : Proceedings of Scientific Papers : KEGA 019EU-4/2022. No. I. Gabriela Dubcová et al. ; editorial and Compilation Work: Natália Tarišková. 1st Edition. Brno : Masaryk University, 2022. 132 s. [10,53 AH]. KEGA 019EU-4/2022. ISBN 978-80-280-0182-7.
  4. HANULÁKOVÁ, Eva et al. Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2021, no. 3, pp. 90-107. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  5. JENČOVÁ, Juliána. Stanovenie váh kritérií v procese viackriteriálneho rozhodovania. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2021. ISSN 1336-7137, 2021, roč. 17, č. 3, s. 23-29 online.
    článok

    článok

  6. KLIMKO, Roman. A Behavioural Approach to Prevent Dog Fouling. In Knowcon 2021: Knowledge on Economics and Management. Conference. KNOWCON 2021: Knowledge on Economics and Management : Conference Proceedings. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2021. ISBN 978-80-244-6032-1, pp. 40-46 online. VEGA 1/0239/19, APVV-18-0435.
    článok

    článok

  7. KUKURA, Marek. Sociálny marketing ako nástroj riešenia spoločenských problémov. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 152-160 online.
    článok

    článok

  8. VOKOUNOVÁ, Dana. Mladí ľudia a proenvironmentálne správanie. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 102-110 online. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok

  9. ČAPLÁNOVÁ, Anetta - SIRAKOVOVÁ, Eva. Zvyšovanie miery platenia daní a poplatkov : dizajn experimentu. 1. vydanie. Bratislava : [Národohospodárska fakulta], 2020. 35 s. APVV-18-0435.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. BACULÁKOVÁ, Kristína. The Coronavirus Crisis and the End of the Social Life in Slovakia? In Central and Eastern Europe’s Responses to the Coronavirus Pandemic. - Budapest : China-CEE Institute, 2020. ISBN 978-615-6124-19-7, pp. 264-268 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.