Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 200  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006036 xcla^"
  1. MAŤO, Vladimír. Optimalizovať pomáha krátenie trás aj digitalizácia. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1214-4827, Január-Marec 2024, roč. 20, č. 98, s. 24-25.
    článok

    článok

  2. TADAS, Harikrishna et al. The Effectiveness of Technical Trading Strategies: Evidence From Indian Equity Markets. In Investment Management and Financial Innovations. - Sumy : LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives", 2023. ISSN 1810-4967, 2023, vol. 20, no. 2, pp. 26-40.
    článok

    článok

  3. JÍLKOVÁ, Petra. Service Design navrhuje finanční služby, které přináší uživateli hodnotu. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2022. ISSN 1212-4273, 2022, roč. 29, č. 9, s. 23-25.
    článok

    článok

  4. KRAWIEC, Monika - GÓRSKA, Anna. Are Soft Commodities Markets Affected by the Halloween Effect? In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2021. ISSN 1805-9295, 2021, vol. 67, no. 12, s. 491-499.
    článok

    článok

  5. KOČIŠ, Michal. Princíp nezávislého vzťahu – základná abeceda. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1336-426X, 2020, roč. 17, č. 10, s. 9-25.
    článok

    článok

  6. MUSILOVÁ, Iveta. The Relationship between Strategy and Competitiveness in Breweries – A Pilot Study. In Acta oeconomica Pragensia : Journal of Central and Eastern European Economic and Management Issues. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2019. ISSN 0572-3043, 2019, roč. 27, č. 1, s. 70-88.
    článok

    článok

  7. BUDINSKÝ, Michal - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 1335-7069, 2019, roč. 20, č. 1, s. 49-60.
    článok

    článok

  8. VOZNÍKOVÁ, Andrea - KARMAZÍN, Ondřej. Měření efektivity POP kampaní na prodejně. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 4, s. 16-17.
    článok

    článok

  9. KARDAŚ, Szymon. The Great Troublemaker: Nord Stream 2 in Russia's Foreign Energy Policy. In International Issues & Slovak Foreign Policy Affairs. - Bratislava : Research Centre of the Slovak Foreign Policy Association, 2019. ISSN 1337-5482, 2019, vol. 28, no. 3-4, pp. 25-44.
    článok

    článok

  10. YE, Ze et al. Analyzing the Differentiation Strategies Of Big Companies Competing With Each Other. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2018. ISSN 2334-6191, 2018, vol. 23, no. 3, s. 25-37.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.