Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1014  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006261 xcla^"
  1. PELOŠJAN, Anna. Sociokultúrne procesy akademického prostredia. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. ISSN 1335-5864, 2025, roč. 36, č. 1, s. 43-50.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené198.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. PELOŠJAN, Dávid. Etické dilemy umelej inteligencie vo vysokoškolskom štúdiu na Slovensku. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. ISSN 1335-5864, 2025, roč. 36, č. 1, s. 20-33.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené329 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. PAŽÍTKOVÁ, Denisa. Vplyv pandémie COVID-19 na profesijný život študentov vysokých škôl. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. ISSN 1335-5864, 2025, roč. 36, č. 1, s. 12-19.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené248.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. ŠIMKOVÁ, Patrícia. Z galérie tvorcov : identita a dizajn. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2025. ISSN 1339-5564, 2025, roč. 29, č. 1, s. 40-42.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. FAIZ RASOOL, Samma - RAZA, Hamid - ZUBR, Vaclav. Exploring the Relationship between Usage of Social Networking Sites, Cyberbullying and Academic Performance: Evidence from the Higher Education Sector of Saudi Arabia. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 1, s. 70-86.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF759.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. BERNÁTEK, Lukáš - KONEČNÁ, Martina. The Issue of Higher Education Funding in Slovakia. In Fórum cudzích jazykov, politológie a medzinárodných vzťahov : medzinárodný elektronický časopis zameraný na cudzie jazyky, politológiu a medzinárodné vzťahy. - Sládkovičovo : Vysoká škola Danubius, 2024. ISSN 2454-0145, 2024, vol. 16, no. 1, s. 92-105.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené643.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. PELOŠJAN, Dávid. Diverzita vo vysokoškolskom vzdelávaní v regiónoch Slovenska: Porovnanie skúseností študentov podľa územného rozdelenia. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 2, s. 15-26.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené423.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. PAŽÍTKOVÁ, Denisa. Vpyv pandémie Covid-19 na vysokoškolské štúdium. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 4, s. 21-29.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené384.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. BLANÁR, František. Participácia absolventov vysokých škôl v aktivitách ďalšieho vzdelávania. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 2, s. 27-32.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené351.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. KLEINOVÁ, Michaela. Užívanie návykových látok u študentov vysokých škôl. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 4, s. 39-47.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené362.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.