Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006419 xpca^"
  1. DANESHJO, Naqibullah et al. Innovative Marketing. In Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. Workshop. Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2023. ISBN 978-80-555-3194-6, pp. 35-39. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23.
    článok

    článok

  2. BOLEK, Vladimír - KIM, Johann In-Ho. The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy. In COMPETITION 2022. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION : Proceedings of the 14th International Scientific Conference, 19th - 20th May 2022, Jihlava, Czech Republic. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022. ISBN 978-80-88064-64-0. ISSN 2788-0605 (online; pdf), pp. 21-30. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  3. HASAN, Jamal. E-Commerce in retail business. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7, s. 18-22 CD-ROM. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  4. POTISKOVÁ, Ingrid. Zľavové kupóny - nová vlna v oblasti nakupovania. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2011 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 15. výročiu založenia Katedry informatiky obchodných firiem Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : 10. 11. 2011 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3311-9, s. 67-70.
    článok

    článok

  5. KRECHÁČOVÁ, Nikoleta. Predvídanie predaja. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 247-250.
    článok

    článok

  6. KITA, Pavol. Trvalo udržateľný rozvoj a jeho dopady na predaj výrobkov priemyselných výrobcov. In Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9, s. 93-152.
    článok

    článok

  7. TAJTÁKOVÁ, Mária. [Techniky predaja]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 8, s.163-164. Recenzia na: Techniky predaja / Pavol Kita. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. - ISBN 978-80-225-2667-8.
    článok

    článok

  8. KITA, Pavol. Techniky predaja. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 169 s. [9,01 AH]. ISBN 978-80-225-2667-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 6, prezenčne 4]
  9. KITA, Pavol. Techniky predaja ako nástroj ponuky podnikov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomických odborníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie vydaný pri príležitosti roka interkultúrneho dialógu Európskej únie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2621-0, s. 125-137.
    článok

    článok

  10. LABSKÁ, Helena. 13. Podpora predaja. In Marketingová komunikácia : vysokoškolská učebnica vydaná v rámci grantu MŠ SR - KEGA 3-3171-05. - Bratislava : Book & Book Publisher, 2007. ISBN 978-80 969099-5-7, s. 263-270.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.