Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006490 xcla^"
  1. MIŠÍK, Martin. Štyri kroky k úspešnému B2B predaju. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2016. ISSN 1336-9857, 2016, roč. 10, č. 10-11, s. 18-19.
    článok

    článok

  2. MIŠÍK, Martin. 7 krokov k úspešnému predaju. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 1, s. 54-55.
    článok

    článok

  3. JOKLOVÁ, Kateřina. Obchod se službami a vybrané teorie mezinárodního obchodu:úvodní analýza. In Současná Evropa. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2009. ISSN 1804-1280, 2009, č. 1, s. 53-69.
    článok

    článok

  4. DE VALL, Albert. The Virtues of free trade. In Acta Oeconomica Cassoviensia No 7. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1713-5, s. 329-344.
    článok

    článok

  5. KJELDSEN-KRAGH, Soren. Agricultural competitiveness. In Zemědělská ekonomika = Agricultural economics : mezinárodní vědecký časopis. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2000. ISSN 0139-570X, Duben 2000, roč. 46, č. 4, s. 191-195.
    článok

    článok

  6. Teória obchodu. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 44.
    článok

    článok

  7. MATEIDES, Alexander. Spokojnosť zákazníka. In Mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2000. ISSN 1335-9568, 2000, roč. 7, č. 2-3, s. 192-230.
    článok

    článok

  8. KOKAVCOVÁ, Dagmar. Medzinárodný obchod z hľadiska ekonomických teórií. In Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 1335-7069, 2000, roč. 1, č. 2, s. 122-130.
    článok

    článok

  9. Manifest obchodu. 1. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1997, 2. septembra 1997, roč. 5, č. 36, s. 10.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.