Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 83  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006561 xkni^"
  1. ŠÍP, Roman. Synergia a konfigurácia výrobného systému v intenciách strategickej orientácie v nakladateľstve : dizertačná práca. Školiteľ: Andrej Dupaľ. Bratislava, 2017. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. VÁŇA, Daniel - HORKÝ, Petr. Úvod do praxe mediální komunikace. 1. vydání. Praha : Oeconomica, Nakladatelství VŠE, 2017. 85 s. Vysokoškolská skripta. ISBN 978-80-245-2190-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. PAVLŮ, Dušan. Reklub 1927-1949 : kapitoly z dějin československé reklamy. 1. vydání. Praha : Professional Publishing, 2017. 282 s. ISBN 978-80-88260-00-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. My v číslach : kultúra 2014. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2015. 9 s. Demografia a sociálna štatistika, september 2015. ISBN 978-80-8121-426-4.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. ŠKVARENINOVÁ, Dagmar. Pragmatika viacslovných pomenovaní v slovenskej a anglickej tlači s ekonomickou orientáciou. Recenzenti: Juraj Vaňko, Vladimír Biloveský. Banská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2015. 207 s. Studia linguistica, 6. ISBN 978-80-557-0870-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  6. Komunikowanie w okresie zmian. Redaktorzy naukowi Krzysztof Gołata, Piotr Michoń. Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2010. 224 s. Zeszyty naukowe, 146. ISBN 978-83-7417-486-2. ISSN 1689-7374. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. DEKKER, Paul. Europe's neighbours : European neighbourhood policy and public opinion on the European Union. Hague : The Netherlands Institute for Social Research : Netherlands Bureau for Economic Policy Analysis, 2008. 135 s. European outlook, 6. ISBN 978-90-377-0386-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. BUCKLEY, Steve. Broadcasting, voice, and accountability : a public interest approach to policy, law, and regulation. Washington, D.C. : The World Bank, 2008. 402 s. ISBN 978-0-8213-7295-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. Almanach reklamy a médií na Slovensku 2007. Bratislava : Sanoma Magazines Slovakia, 2007. 267 s. ISBN 978-80-89091-07-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha : GRADA Publishing, 2007. 165 s. Manažer. ISBN 978-80-247-1903-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.