Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006606 xkni^"
  1. IDIMT-2019: Innovation and Transformation in a Digital World. Interdisciplinary Information Management Talks. IDIMT-2019: Innovation and Transformation in a Digital World. Editors: Petr Doucek, Gerhard Chroust, Václav Oškrdal. 1st Edition. Linz : TRAUNER Verlag, 2019. online 446 s. Schriftenreihe Informatik, 48. ISBN 978-3-99062-590-3.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. EÚ v roku 2016 : súhrnná správa o činnosti Európskej únie : uverejnená v súlade s článkom 249 ods. 2 Zmluvy o fungovaní Európskej únie. Luxemburg : Úrad pre vydávanie publikácií Európskej únie, 2017. online [94 s.]. ISBN 978-92-79-62652-4. ISSN 1977-3552.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. Public Procurement in Chile : Policy Options for Efficient and Inclusive Framework Agreements. Paris : OECD, 2017. 118 s. OECD Public Governance Reviews. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/governance/public-procurement-in-chile_9789264275188-en> ISBN 978-92-64-27517-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. European Commission. The EU in 2015 : general report on the activities of the European Union. Luxembourg : Publications Office of the European Union, 2016. 90 s. ISBN 978-92-79-49806-0. ISSN 1608-7321. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. European Commission. EÚ v roku 2015 : súhrnná správa o činnosti Európskej únie. Luxemburg : Úrad pre vydávanie publikácií Európskej únie, 2016. 91 s. ISBN 978-92-79-49807-7. ISSN 1725-6968. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. European Commission. L'UE en 2015 : rapport général sur l'activité de l'Union européenne. Luxembourg : Office des publications de l'Union européenne, 2016. 93 s. ISBN 978-92-79-49826-8. ISSN 1027-1546. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. European Commission. Die EU im Jahr 2015 : gesamtbericht über die Tätigkeit der Europäischen Union. Luxemburg : Amt für Veröffentlichungen der Europäischen Union, 2016. 93 s. ISBN 978-92-79-49780-3. ISSN 1608-7313. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. POLLÁK, František. On-line reputačný manažment v podmienkach stredoeurópskeho virtuálneho trhu. Recenzenti: Radoslav Delina, Jakub Soviar. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2015. 120 s. [5,34 AH]. ISBN 978-80-8165-134-2.
  9. KAMBIL, Ajit - HECK, Eric van. Making markets : how firms can design and profit from online auctions and exchanges. Boston : Harvard Business School Press, 2002. xii, 224 s. ISBN 1-57851-658-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. GROSSNICKLE, Joshua - RASKIN, Oliver. The handbook of online marketing research : [knowing your customer using the net]. New York : McGraw-Hill, Inc., 2001. xxi, 433 s. ISBN 0-07-136114-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.