Výsledky vyhľadávania

  1. BRZICA, Daneš. Motivácia aktérov pri smerovaní k znalostnej spoločnosti. Recenzenti: Edita Nemcová, Monika Šestáková. Bratislava : Ekonomický ústav SAV : VEDA, vydavateľstvo SAV, 2014. 282 s. ISBN 978-80-7144-238-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. ŠUCHA, Vladimír. Aby univerzita mala dušu. Bratislava : VEDA, vydavateľstvo Slovenskej akadémie vied, 2010. 102 s. ISBN 978-80-224-1149-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. JERZYK, Ewa. Proces kreatywnosci i jego uwarunkowania w obszarze marketingu. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2007. 257 s. Prace habilitacyjne, 33. ISBN 978-83-7417-256-1. ISSN 1642-3119. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  4. KUSÁ, Daniela. Zjavná a skrytá tvorivosť. Slovak Academic Press, 2006. 152 s. ISBN 80-88910-21-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. ADAIR, John. Efektivní inovace. Překlad: Kateřina Tušlová. Praha : Alfa Publishing, 2004. 233 s. Management praxe. ISBN 80-86851-04-4. [Počet ex. : 4, z toho voľných 1, prezenčne 3]
  6. Encyclopedia of creativity. Volume 2. I-Z. San Diego : Academic Press, 1999. 810 s. ISBN 0-12-227077-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Encyclopedia of creativity. Volume 1. A-H. San Diego : Academic Press, 1999. 853 s. ISBN 0-12-227076-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. HALL, John A. Bringing New Products to Market : The Art and Science of Creating Winners. 1. ed. New York : AMACOM, 1991. 248 s. ISBN 0-8144-5017-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. DE BONO, Edward. Lateral Thinking for Management : A Handbook. 1. ed. London : Penguin Books, 1990. 225 s. ISBN 0-14-013780-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  10. REYNOLDS, William H. Products and Markets. Edit. Stanley F. Teele, David W. Ewing. 1. ed. New York : Appleton-Century-Crofts, 1969. 244 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]