Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 517  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006693 xpca^"
  1. GOLOSHCHUK, Svitlana. Developing Learner’s Speaking Skills in an Online Classroom. In Zakarpatsʹki fìlologični studii. - Uzhgorod : Uzhgorod National University. ISSN 2663-4880, 2023, vol. 29, no. 1, pp. 115-120. 09I03-03-V01-00118.
    článok

    článok

  2. HELMOVÁ, Milena. Kreative Ansätze zur Hochschulausbildung im Fremdsprachenunterricht (eine empirische Studie). In Aktuelle Themen im Bereich des Fremdsprachenunterrichts. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2023. ISBN 978-3-339-13638-1. ISSN 1614-5550 (Print), s. 101-111.
    článok

    článok

  3. SHUMEIKO, Natalia - MANDÁKOVÁ, Alexandra. E-Learning Technologies and Teaching Business English in a Blended Learning Environment. In International Scientific and Practical Internet Conference of Teachers of Higher Education Institutions, Doctoral Students, Postgraduate Students, Teachers, Masters, Students. Modern Trends in Teaching Foreign Languages in the World : Proceedings. - Sumy : Sumy State Pedagogical University Named After A. S. Makarenko, 2023, pp. 130-133. KEGA 012EU-4/2023, EU NextGenerationEU through the Recovery and Resilience Plan for Slovakia No. 09I03-03-V01-00045.
    článok

    článok

  4. HUDEC, Miroslav et al. Evaluation of Hesitance in Surveys Related to Education during and after Covid-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In Strategic Management and Its Support by Information Systems 2023. International Conference. Strategic Management and Its Support by Information Systems 2023 : Proceedings of the 15th International Conference. - Ostrava : Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, 2023. ISBN 978-80-248-4687-3. ISSN 2570-5776, pp. 131-138. KEGA 025EU-4/2021, SP2023/078.
    článok

    článok

  5. MIŠÚT, Martin. Systém inteligentného dištančného vzdelávania. In Inteligentné vzdelávanie pre hospodársku prax (IVpHP 2023) : zborník abstraktov. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre hospodársku informatiku, 2023, s. 4. KEGA 004STU-4/2022.
    článok

    článok

  6. JANKELOVÁ, Nadežda - JONIAKOVÁ, Zuzana. Work Engagement of University Lecturers as a Prerequisite for the Quality of Higher Education in Slovakia. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 142-150. KEGA 001EU-4/2021, VEGA 1/0010/23.
    článok

    článok

  7. NOVÁK, Jaromír. Didaktické hry z pohľadu budúcich učiteľov ekonomických predmetov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 14-18. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  8. NOVÁK, Jaromír. Designing Holistic and Sustainable Educational Development. In R&E source : Open Online Journal for Research and Education. - Baden : Redaktion R&E-SOURCE. ISSN 2313-1640, July 2022, special issue 24, pp. 42-48 online.
    článok

    článok

  9. NOVÁK, Jaromír. Analýza skúseností z pilotnej realizácie kurzov profesijného rozvoja vysokoškolských učiteľov. In Pedagogická orientace : vědecký časopis České pedagogické společnosti. - Brno : Česká pedagogická společnost. ISSN 1805-9511, 2022, roč. 32, č. 3, s. 178–203. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
    článok

    článok

  10. PASIAR, Ladislav. Efektívne učenie sa študentov a spätná väzba. In Schola nova, quo vadis?. Mezinárodní vědecká konference. Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 7. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2022. ISBN 978-80-87570-59-3, s. 92-98. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.