Výsledky vyhľadávania
- ONDRUŠOVÁ, Terézia. Einführung. In Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-152-7, s. 5-6. VEGA 1/0295/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 132.9 KB dostupné po prihlásení - PATÉ, Magdaléna. Theoretische Modelle der Mehrsprachigkeit. In Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-152-7, s. 63-72. VEGA 1/0295/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 363.2 KB dostupné po prihlásení - VAZANOVA, Marina. K voprosu o lingvodidakticheskih trebovaniyah k otboru uchebnogo materiala po russkomu yazyku kak inostrannomu. In Sovremennyj vzgljad na obučenije RKI: nejroaspekty. Konferencija. Sovremennyj vzgljad na obučenije RKI: nejroaspekty : materialy meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii. - Moskva : MPGU, 2024. ISBN 978-5-4263-1389-7, s.26-30.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 361.8 KB dostupné po prihlásení - KUCHAROVÁ, Jana. Autonomous Learning in Religious Education in Slovakia. In Theology and Philosophy of Education : An International Journal for Perspectives i the Theology of Education and Philosophy of Education. - Praha : Česká křesťanská akademie. ISSN 2788-1180, 2024, vol. 3, no. 1, pp. 5-11. KEGA 020UKF-4/2023.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 298.5 KB dostupné po prihlásení - BORISOVA, Ekaterina. Vzgljad v budušeje. MAPRJAL ruka ob ruku s nacionaľnymi associacijami rusistov. In Kongress MAPRJAL. Russkij jazyk i literatura v menjajuščemsja mire. XV kongress MAPRJAL: izbrannyje doklady : XV kongress MAPRJAL: "russkij jazyk i literatura v menjajuščemsja mire". - Sankt-Peterburg : MAPRJAL, 2024. ISBN 978-5-6043747-9-5, c. 524-528.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 2.2 MB dostupné po prihlásení - MARATOVA, Tolganay et al. The Need for Modern Teachers to Integrate Informatics with STEM Education. - Registrovaný: Scopus. In World Transactions on Engineering and Technology Education. - Melbourne : WIETE. ISSN 1446-2257, 2024, vol. 22, no. 1, pp. 38-43.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 212 KB verejne dostupné - LÖRINCZI, František et al. Hypoventilation Training – History and Development of an Untraditional Training Method. In Slovak Journal of Sport Science. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2024. ISSN 2453-7659, 2024, roč. 9, č. 2, s. 84-100.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 499.4 KB verejne dostupné - KUCHAROVÁ, Jana. Vorüberlegungen zum autonomen (Fremd)Sprachenunterricht. In Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-152-7, s. 7-18. VEGA 1/0295/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 246.4 KB dostupné po prihlásení - HELMOVÁ, Milena. Application of Cooperative Learning in Teaching Foreign Languages for Professional Purposes. In Casalc Review : [odborný recenzovaný časopis České a slovenské asociace učitelů jazykových center na vysokých školách]. - Brno : Centrum jazykového vzdělávání MU. ISSN 1804-9435, 2024, roč. 14, č. 2, s. 59-78.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 221.6 KB verejne dostupné - KUCHAROVÁ, Jana. The Role of Teacher and Pupil in the Context of Autonomous Learning. In Theology and Philosophy of Education : An International Journal for Perspectives i the Theology of Education and Philosophy of Education. - Praha : Česká křesťanská akademie. ISSN 2788-1180, 2024, vol. 3, no. 2, pp. 43-51. KEGA 020UKF-4/2023.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 312.3 KB dostupné po prihlásení