Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 537  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006693 xpca^"
  1. ONDRUŠOVÁ, Terézia. Einführung. In Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-152-7, s. 5-6. VEGA 1/0295/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené132.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. PATÉ, Magdaléna. Theoretische Modelle der Mehrsprachigkeit. In Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-152-7, s. 63-72. VEGA 1/0295/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené363.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. VAZANOVA, Marina. K voprosu o lingvodidakticheskih trebovaniyah k otboru uchebnogo materiala po russkomu yazyku kak inostrannomu. In Sovremennyj vzgljad na obučenije RKI: nejroaspekty. Konferencija. Sovremennyj vzgljad na obučenije RKI: nejroaspekty : materialy meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii. - Moskva : MPGU, 2024. ISBN 978-5-4263-1389-7, s.26-30.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené361.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. KUCHAROVÁ, Jana. Autonomous Learning in Religious Education in Slovakia. In Theology and Philosophy of Education : An International Journal for Perspectives i the Theology of Education and Philosophy of Education. - Praha : Česká křesťanská akademie. ISSN 2788-1180, 2024, vol. 3, no. 1, pp. 5-11. KEGA 020UKF-4/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené298.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. BORISOVA, Ekaterina. Vzgljad v budušeje. MAPRJAL ruka ob ruku s nacionaľnymi associacijami rusistov. In Kongress MAPRJAL. Russkij jazyk i literatura v menjajuščemsja mire. XV kongress MAPRJAL: izbrannyje doklady : XV kongress MAPRJAL: "russkij jazyk i literatura v menjajuščemsja mire". - Sankt-Peterburg : MAPRJAL, 2024. ISBN 978-5-6043747-9-5, c. 524-528.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené2.2 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. MARATOVA, Tolganay et al. The Need for Modern Teachers to Integrate Informatics with STEM Education. - Registrovaný: Scopus. In World Transactions on Engineering and Technology Education. - Melbourne : WIETE. ISSN 1446-2257, 2024, vol. 22, no. 1, pp. 38-43.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF212 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. LÖRINCZI, František et al. Hypoventilation Training – History and Development of an Untraditional Training Method. In Slovak Journal of Sport Science. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2024. ISSN 2453-7659, 2024, roč. 9, č. 2, s. 84-100.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF499.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. KUCHAROVÁ, Jana. Vorüberlegungen zum autonomen (Fremd)Sprachenunterricht. In Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-152-7, s. 7-18. VEGA 1/0295/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené246.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. HELMOVÁ, Milena. Application of Cooperative Learning in Teaching Foreign Languages for Professional Purposes. In Casalc Review : [odborný recenzovaný časopis České a slovenské asociace učitelů jazykových center na vysokých školách]. - Brno : Centrum jazykového vzdělávání MU. ISSN 1804-9435, 2024, roč. 14, č. 2, s. 59-78.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF221.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. KUCHAROVÁ, Jana. The Role of Teacher and Pupil in the Context of Autonomous Learning. In Theology and Philosophy of Education : An International Journal for Perspectives i the Theology of Education and Philosophy of Education. - Praha : Česká křesťanská akademie. ISSN 2788-1180, 2024, vol. 3, no. 2, pp. 43-51. KEGA 020UKF-4/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené312.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.