Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007216 xpca^"
  1. Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania. Medzinárodná vedecká internetová vidoekonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov. Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : recenzovaný zborník [abstraktov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov konanej pod záštitou Rektora EU v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. a dekana FHI prof. Ing. Michala Fendeka, PhD. Zostavili Gabriela Kristová, Janette Brixová, Ján Pittner, Peter Schmidt, Marián Šedivý. Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. [8] s. ISBN 978-80-225-3314-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. SCHMIDT, Peter. Internetové výstavy vs. internetové veľtrhy. In Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0, s. [1-8].
    článok

    článok

  3. PČOLINSKÁ, Lenka - ŠPIŠÁK, Daniel - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Informovanosť a povedomie študentov Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Košiciach o Výskumno-výstavnom a informačnom centre bioenergie. In Nekonferenčný recenzovaný CD zborník v rámci riešenia vybraných projektov na Podnikovohospodárskej fakulte EU v roku 2011. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2011. ISBN 978-80-225-3328-7, s. [1-12]. SEE/A/037/2.4/X - ENER SUPPLY, VEGA 1/0339/10.
    článok

    článok

  4. LITOMERICKÝ, Juraj. Makromarketing cestovného ruchu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 120 s. [6,356 AH]. ISBN 978-80-225-3146-7. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  5. Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania. Medzinárodná vedecká internetová vidoekonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov. Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. Spracovali Marián Šedivý, Ján Pittner. Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. CD-ROM [93 s.]. ISBN 978-80-225-3314-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. ROZIN, Alexander. Event marketing. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 123-130.
    článok

    článok

  7. ROZIN, Alexander. Efektivita veľtrhov a výstav v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 439-441.
    článok

    článok

  8. ŠIMOROVÁ, Lenka. Pôsobenie Slovenskej republiky na EXPO 2010 v Šanghaji, v Číne ako súčasť budovania Corporate Identity štátu. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 502-507. VEGA 1/ 0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

  9. GONDÁROVÁ, Jana. Kongresový cestovný ruch. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 7, s. 57-66. VEGA 1/4590/07.
    článok

    článok

  10. ČECHOVIČOVÁ, Adriána. Komparácia marketingového manažmentu cestovného ruchu vo vybraných krajinách Európskej únie. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 34-39.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.