Výsledky vyhľadávania
- ONOPRIIENKO, Kateryna et al. Economic Policy to Support Lifelong Learning System Development & SDG4 Achievement: Bibliometric Analysis. - Registrovaný: Scopus. In Knowledge and Performance Management. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 2543-5507, 2023, vol. 7, no. 1, pp. 15-28. ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH-101048055, ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-101085198, 0123U100114, 0121U109553.
- ULIČNÁ, Martina. Testovanie odborného jazyka v online prostredí ako súčasť dištančného vzdelávania. In Jezik, prijevod i međukulturna komunikacija. Konferencija. Jezik, prijevod i međukulturna komunikacija : zbornik radova I. međunarodne znanstvene konferencije, 25. - 31. kolovoza 2022, Pula. - Pula : Juraj Dobrila University of Pula, 2023. ISBN 978-953-377-012-3, pp. 344-357. KEGA 018EU-4/2020.
- ONDREJOVÁ, Zuzana. Odborný anglický jazyk v dištančnom on-line vzdelávaní. In Cudzie jazyky v premenách času XII. Cudzie jazyky v premenách času XII : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4936-3, s. 187-194 online.
- BOLEK, Vladimír - ROMANOVÁ, Anita. The Impact of the Global Pandemic on the Education of University Students. In EDULEARN22. 14th International Conference on Education and New Learning Technologies. EDULEARN22 : Conference Proceedings. - Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 978-84-09-42484-9. ISSN 2340-1117, p. 718-724 online. VEGA 1/0388/20.
- PASIAR, Ladislav. E-learningový kurz na vysokej škole. In Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov. Medzinárodná vedecká konferencia. Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov : recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2022. ISBN 978-80-225-4954-7, s. 105-110 online. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
- SCHMIDT, Peter - JURÍK, Pavol - KULTAN, Jaroslav. Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC. In „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“. Medzinárodná vedecká konferencia. „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník abstraktov z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-974443-0-3, s. 10.
- FERENČÍKOVÁ, Soňa. Advising on Career in Management Schools – A Limited International Comparison in the Covid-Era. In Blogs From 5C Researchers. - Illinois : Studying Contemporary Careers Around the Globe, 2021, 26.4.2021, s. [1-2] online. Dostupné na : <https://5c.careers/2021/04/26/advising-on-career-in-management-schools-a-limited-international-comparison-in-the-covid-era/>
- MATULČÍKOVÁ, Marta - BREVENÍKOVÁ, Daniela. Application of Distance Education in Further Professional Employee Education. In Revue Internationale des Sciences Humaines et Naturelles. - Zürich : Internationale Stiftung Schulung, Kunst, Ausbildung. ISSN 2235-2007, 2021, no. 1, pp. 27-43. VEGA 1/0309/18.
- MARKOVA, Elena Michajlovna - POZDNYAKOVA, Alina Aleksandrovna - LASKAREVA, Elena Romualdovna. Teaching Russian Abroad: The Concept of Additional Professional Training. In Eurasian Educational Space: Traditions, Reality and Perspectives. International Scientific Conference. SHS Web of Conferences : Eurasian Educational Space: Traditions, Reality and Perspectives 2021. - Les Ulis : EDP Sciences - Web of Conferences, 2021. ISSN 2261-2424, pp. 1-9 online.
- MANDÁKOVÁ, Alexandra. Aktuálne technické prostriedky online výučby a ich riziká vo vzdelávacom systéme. In Cudzie jazyky v premách času XI. medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času XI : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4823-6, s. 291-299 online.