Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 163  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007453 xkni^"
  1. PROCHÁZKA, Peter. Efektívna podpora rozhodovania s využitím rozsiahlych súborov údajov (big data) : dizertačná práca. Školiteľ: Martin Mišút. Bratislava, 2023. 106 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. GSCHWENT, Lorenz - GUARASCIO, Dario - JESTL, Stefan. Digital Tasks and ICT Capital: Methodologies and Data. Statistical Report 11. Vienna : The Vienna Institute for International Economic Studies, 2023. 57 s.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. BLECHARZ, Pavel. Řízení a zlepšování kvality. 1. vydání. Osnice : Ekopress, 2023. 205 s. ISBN 978-80-87865-83-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. REMEŇOVÁ, Katarína. Manažérske rozhodovanie založené na štruktúrovaných údajoch : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 64 s. ISBN 978-80-225-4939-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. LACHEV, Teo. Applied Microsoft Power BI : Bring your Data to Life! 7th Edition. Atlanta : Prologika Press, 2022. xii, 577 s. ISBN 978-1-7330461-4-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. COOMBS, Danielle Sarver. The Consumer Insights Handbook : Unlocking Audience Research Methods. Lanham : Rowman & Littlefield, 2022. 221 s. ISBN 978-1-5381-4552-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. SALMONS, Janet E. Doing Qualitative Research Online. 2nd Edition. London : SAGE, 2022. 344 s. ISBN 978-1-5297-1412-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. TAHAL, Radek. Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy. 2. vydání. Praha : Grada Publishing, 2022. 293 s. ISBN 978-80-271-3535-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. MEHMETOGLU, Mehmet - JAKOBSEN, Tor Georg. Applied Statistics Using Stata : A Guide for the Social Sciences. 2nd Edition. London : SAGE, 2022. 465 s. ISBN 978-1-5297-4256-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. BARTES, František. Konkurenční zpravodajství : tvorba podkladů pro strategické rozhodování podniku. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2022. 434 s. ISBN 978-80-271-3504-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.