Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007509 xpca^"
  1. VOKOUNOVÁ, Dana. Seniori – ich zdravie, pocity a názory. In New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration. International scientific conference. New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration : proceedings of the 12th annual international scientific conference : 9. - 10. november 2017, Znojmo, Czech Republic. - Znojmo : Private College of Economic Studies Znojmo, 2017. ISBN 978-80-87314-90-6. ISSN 2336-7431, s. 394-401 online. VEGA 1/0637/17.
    článok

    článok

  2. OKRUHLICA, František - BOLEK, Vladimír. Konkurenčné spravodajstvo ako nástroj budovania konkurenčnej výhody slovenských podnikov. In Ekonomické a geopolitické procesy vo svete a základné determinanty podnikaia v EÚ. medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomické a geopolitické procesy vo svete a základné determinanty podnikaia v EÚ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Bratislava, 26. novembra 2015. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, Fakulta ekonómie a podnikania, 2015. ISBN 978-80-89453-10-8, s. 163-170 CD-ROM. VEGA 1/0933/14.
    článok

    článok

  3. ČAVOJOVÁ, Vladimíra - HANÁK, Róbert. How Much Information do You Need? Interaction of Intuitive Processing with Expertise. - Registrovaný: Scopus. In Studia Psychologica : International Journal for Research and Theory in Psychological Sciences. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology. ISSN 0039-3320, 2014, vol. 56, no. 2, pp. 83-97. VEGA 2/0064/13.
    článok

    článok

  4. LIESKOVSKÁ, Vanda - MEGYESIOVÁ, Silvia. Výskum trhu - pracovný zošit 1. Recenzovali Jozef Chajdiak, Ján Luha. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 205 s. [11,20 AH]. ISBN 978-80-225-3740-7. [Počet ex. : 32, z toho voľných 28, prezenčne 4]
  5. ŠKVARČEKOVÁ, Oľga. Elektronické knihy - budúcnosť literatúry? In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7, s. 111-114 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. LIESKOVSKÁ, Vanda - MEGYESIOVÁ, Silvia. Výskum trhu. Recenzovali Vladimír Gazda, Tomáš Löster. 1. vyd. Bratislava : STATIS, 2013. CD-ROM [251 s., 14,60 AH]. ISBN 978-80-85659-77-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. MIKLOŠÍK, Andrej. Kategorizácia kritérií pre benchmarking webových stránok v oblasti optimalizácie pre vyhľadávacie nástroje (SEO). In Ikaros : elektronický časopis o informační společnosti. - [Praha] : Ikaros, 2012. ISSN 1212-5075, 2012, roč. 16, č. 6, s. [1-3] online. VEGA 1/0418/11. Dostupné na : <http://www.ikaros.cz/kategorizacia-kriterii-pre-benchmarking-webovych-stranok-v-oblasti-optimalizacie-pre-vyhladavacie-na> 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  8. VOKOUNOVÁ, Dana. Experiment. Bratislava, [2012]. [8 s.].
  9. VOKOUNOVÁ, Dana. Výberové zisťovanie. Bratislava, [2012]. [12 s.].
  10. NEMEČKOVÁ, Soňa - ŠTETKA, Peter. Využívanie a význam sociálnych médií so zameraním na koncových užívateľov. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 156-163.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.