Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 202  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007527 xkni^"
  1. The Effective Change Manager : The Change Management Body of Knowledge. 2nd Edition. [New York] : Change Management Institute, 2022. 191 s. ISBN 978-1-925171-02-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. KOTTER, John P. HBR's 10 Must Reads on Change Management. Volume 2. Boston : Harvard Business Review Press, 2021. 165 s. ISBN 978-1-64782-098-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. FRANKLIN, Melanie. Agile Change Management : A Practical Framework for Successful Change Planning and Implementation. 2nd Edition. London : Kogan Page, 2021. 297 s. ISBN 978-1-3986-0314-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. ROSS, Lena. Change Management : The Essentials : The Modern Playbook for New and Experienced Practitioners. [S.l.] : [s.n.], 2020. 313 s. ISBN 978-1-922337-93-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. COMEAUX, Al. Change (the) Management : Why We as Leaders Must Change for the Change to Last. [S.l.] : Lioncrest Publishing, 2020. 271 s. ISBN 978-1-5445-0916-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. BOGUE, Robert L. The Six Keys to Confident Change Management. [Carmel] : Availtek LLC, 2020. 59 s. ISBN 978-0-9824198-4-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. SVOZILOVÁ, Alena. Zlepšování podnikových procesů. 1. vydání. Praha : GRADA Publishing, 2011, dotisk 2019. 223 s. ISBN 978-80-247-3938-0. [Počet ex. : 5, z toho voľných 0, prezenčne 5]
  8. CIMA Strategic Management (Subject E3) : Study Text. Wokingham : Kaplan Publishing, 2019. 534 s. ISBN 978-1-78740-195-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. MUHAMMAD, Anthony - CRUZ, Luis F. Time for Change : Four Essential Skills for Transformational School and District Leaders. Bloomington : Solution Tree Press, 2019. 139 s. ISBN 978-1-942496-15-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. LEWRICK, Michael - LINK, Patrick - LEIFER, Larry. The Design Thinking Playbook : Mindful Digital Transformation of Teams, Products, Services, Businesses and Ecosystems. Hoboken : John Wiley & Sons, 2018. 352 s. ISBN 978-1-119-46747-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.