Výsledky vyhľadávania
- ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 478.2 KB dostupné po prihlásení - HARUMOVÁ, Anna. Tvorba a hodnota obchodnej značky a dobrého mena. In Ecoletra.com : scientific eJournal. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2017. ISSN 2377-9748, 2017, vol. 3, no. 3, pp. 29-40 online.
- HANZLÍČEK, Lukáš. Uplatňovanie sortimentnej politiky v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2016. 138 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.7 MB z IP adresy EU po prihlásení - PRUŽINSKÝ, Michal - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Relationship small business and private brands. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 43-50 CD ROM.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 631.8 KB dostupné po prihlásení - KITA, Pavol et al. Obchodná prevádzka : vybrané problémy. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 275 s. [17,1 AH]. ISBN 978-80-225-4349-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu plný text pdf 4.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení - KLIEŠTIKOVÁ, Jana et al. Niekoľko poznámok k diskrepanciám v definičnom vymedzení značky. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 174-180 online.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 515.6 KB dostupné po prihlásení - PAHOLKOVÁ, Barbora et al. Inovácie v retailovom biznise : ako vytvárať inovácie. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 85-94 CD-ROM.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 700.5 KB dostupné po prihlásení - FAITH, Ladislav. Značky výrobcov vs. súkromné značky obchodných sietí: súboj o prežitie alebo umenie spolužitia (vybrané aspekty). In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 69-79 CD-ROM.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 724.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Aspekty vplyvu privátnych značiek obchodných reťazcov na konkurencieschopnosť potravinárskych podnikov : dizertačná práca. Školiteľ: Michal Pružinský. Košice, 2015. 113 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.2 MB z IP adresy EU po prihlásení - KOPANIČOVÁ, Janka - POTANKOVÁ, Mária. Prieskum vnímania identity vybranej značky. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 152-159 CD-ROM.