Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 160  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007566 xpca^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 84-91. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok

  2. HOJDIK, Vladimír - ŠINKOVIČOVÁ, Lucia - REPISKÁ, Radka. An Assessment of Online Reputation of Global Bicycle Brands Based on Their Social Media Activities. In DOKBAT 2022. International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022. ISBN 978-80-7678-101-6, pp. 160-168. VEGA 1/0646/20 (50%), I-22-109-00 (50%).
    článok

    článok

  3. MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana. Dedoles : veselé ponožky, ktoré nemajú pár. In Metamorfózy startupov na ceste za podnikateľským úspechom : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4767-3, s. 36-40 online.
    článok

    článok

  4. BLAŠČÁK, Pavel - TKÁČ, Michal. Podpora predaja medu pomocou Conjoint analýzy. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2020. ISSN 1338-5224, 2020, roč. 10, č. 2, s. 5-13 online.
    článok

    článok

  5. KUCHTA, Martin. Využitie exitujúceho obsahu média verzus tvorba obsahu na mieru. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 2.12.2019 [1-2] online [1,45 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/vyuzitie-exitujuceho-obsahu-media-verzus-tvorba-obsahu-na-mieru/>
    článok

    článok

  6. KUCHTA, Martin. Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 9.11.2019 [1-2] online [2,65 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/vplyv-pouzivatelskeho-spravania-na-buducnost-bannerovej-reklamy/>
    článok

    článok

  7. Integrované systémy manažérstva: veda - prax -výučba : zborník vedeckých statí. Zostavil: Martin Mizla ; recenzenti: Štefan Čarnický, Paulína Krnáčová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 77 s. [5,56 AH]. VEGA 1/0670/16, KEGA 026EU-4/2018, VEGA 1/0251/17. ISBN 978-80-225-4576-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. KRNÁČOVÁ, Paulína. The Food Brands in the Context of Sales Promotion of Slovak Foods. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 135-166 [1,50 AH]. Projekt 2017-1-CZ01-KA203-035428 MIECAT.
    článok

    článok

  9. DORČÁK, Peter - MARKOVIČ, Peter - POLLÁK, František. Multifactor Analysis of Online Reputation of Selected Car Brands. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Transcom 2017. international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport. Transcom 2017 : book of abstracts : 12th international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport : 31 May - 2 June 2017, High Tatras, Slovak republic. - Žilina : Edis - Editing centre of University in Žilina, 2017. ISBN 978-80-554-1328-0, p. 129.
    článok

    článok

  10. SÚKENÍKOVÁ, Katarína. Determinanty rozdielov medzi spokojnosťou a lojalitou k značke. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 200-206.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.