Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 70  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007567 xkni^"
  1. WANG, Huiyao - MIAO, Lu. The Globalization of Chinese Enterprises : Trends and Characteristics. Singapore : Springer, 2020. 132 s. The Chinese Enterprise Globalization Series. ISBN 978-981-15-4645-7. ISSN 2524-5929. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. PARR, Russell L. Intellectual Property : Valuation, Exploitation, and Infringement Damages. 5th Edition. Hoboken : John Wiley & Sons, 2018. 651 s. ISBN 9781119356219. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  3. Trade in counterfeit and pirated goods : mapping the economic impact. Paris : OECD ; Alicante : European Union Intellectual Property Office, 2016. 135 s. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/governance/trade-in-counterfeit-and-pirated-goods_9789264252653-en> ISBN 978-92-64-25264-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. DAHL, Stephan. Social media marketing : theories & applications. London : SAGE Publications, 2015. 268 s. ISBN 978-1-4462-8074-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing : strategické trendy a příklady z praxe. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, 2015. 194 s. Expert. ISBN 978-80-247-5366-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  6. ROWLES, Daniel. Digital branding : a complete step-by-step guide to strategy, tactics and measurement. London : Kogan Page, 2014. 220 s. ISBN 978-0-7494-6995-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. KOTLER, Philip - KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Překlad: Tomáš Juppa, Josef Machek. 14. vyd. Praha : Grada Publishing, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5. [Počet ex. : 8, z toho voľných 1, prezenčne 4]
  8. RATKOVSKÁ, Gabriela. Špecifiká budovania corporate identity nefiremných subjektov s aplikáciou na možnosť zvyšovania medzinárodného imidžu krajiny, regiónu či sídla : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2011. 161 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. ADAMSON, Allen P. Jednoducho značka. Bratislava : Eastone Books, 2011. 212 s. Business Class. ISBN 978-80-8109-175-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  10. ADAMSON, Allen P. Digitálna značka. Bratislava : Eastone Books, 2011. 200 s. ISBN 978-80-8109-192-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.