Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 25  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007643 xkni^"
  1. STRNÁDOVÁ, Petra. Súčasné trendy v ekonomickej žurnalistike: diskurzná analýza : porovnanie situácie na Slovensku a v anglosaských krajinách. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 151 s. Studia linguistica 7. ISBN 978-80-557-1694-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. Alexander Dubček : politik, štátnik, humanista. Editori: Ivan Laluha, Eleonóra Petrovičová, Miroslav Pekník. 1. vydanie. Bratislava : VEDA, vydavateľstvo SAV, 2009. 411 s. Osobnosti slovenskej politiky, Zväzok 19. ISBN 978-80-224-1099-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. 2. rozšíř. vyd. Praha : GRADA Publishing, 2009. 195 s. Manažer. ISBN 978-80-247-2678-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. Governance reform under real-world conditions : citizens, stakeholders, and voice. Washington, D.C. : The World Bank, 2008. 523 s. ISBN 978-0-8213-7456-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. BUCKLEY, Steve. Broadcasting, voice, and accountability : a public interest approach to policy, law, and regulation. Washington, D.C. : The World Bank, 2008. 402 s. ISBN 978-0-8213-7295-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha : GRADA Publishing, 2007. 165 s. Manažer. ISBN 978-80-247-1903-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. The role of parliament in curbing corruption. Washington, D.C. : The World Bank, 2006. 263 s. WBI development studies. ISBN 0-8213-6723-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. ŠEFČÁK, Luboš - SAND, Ján. Masové médiá a ekonomika : ekonomické teórie a žurnalistika. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 180 s. ISBN 80-225-2063-2. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 3]
  9. RUSS-MOHL, Stephan - BAKIČOVÁ, Hana. Žurnalistika. Překlad: Hana Bakičová. Praha : GRADA Publishing, 2005. 292 s. ISBN 80-247-0158-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. Ako robiť profesionálne noviny. Bratislava : LOGOS, 2004. 420 s. ISBN 80-88800-29-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.