Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 102  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth k0005138 xkni^"
  1. BERK, Jonathan - DEMARZO, Peter. Corporate Finance. 6th Edition, Global Edition. Harlow : Pearson, 2024. 1195 s. ISBN 978-1-292-44631-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. DUBICKA, Iwonna - ROSENBERG, Marjorie - O’KEEFFE, Margaret. Business Partner C1 : Coursebook. 9th Impression. Harlow : Pearson Education, 2024. 171 s. ISBN 978-1-292-39300-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  3. PERLOFF, Jeffrey M. Microeconomics : Theory and Applications with Calculus. 5th Edition. Harlow : Pearson Education Limited, 2022. [848 s.]. ISBN 978-1-292-35912-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. CASU, Barbara - GIRARDONE, Claudia - MOLYNEUX, Philip. Introduction to Banking. 3rd Edition. Harlow : Pearson Education Limited, 2022. 791 s. ISBN 978-1-292-24033-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. HULL, John C. Options, Futures, and Other Derivatives. 11th Edition, Global Edition. Harlow : Pearson, 2022. 880 s. ISBN 978-1-292-41065-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  6. RUSSELL, Stuart J. - NORVIG, Peter. Artificial Intelligence : A Modern Approach. 4th Edition, Global Edition. Harlow : Pearson Education, 2022. 1166 s. ISBN 978-1-292-40113-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  7. KARYDA, Maria. Business Partner C1 : Teacher's Resource Book. 6th Impression. Harlow : Pearson Education, 2022. 208 s. ISBN 978-1-292-23722-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. GREEN, Mark C. - KEEGAN, Warren J. Global Marketing. 10th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 627 s. ISBN 1-292-30402-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. ARMSTRONG, Gary - KOTLER, Philip - OPRESNIK, Marc Oliver. Marketing : An Introduction. 14th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 676 s. ISBN 978-1-292-29486-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. KOTLER, Philip et al. Principles of Marketing. 8th European Edition. Harlow : Pearson, 2020. 689 s. ISBN 978-1-292-26956-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.