Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 35  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0020252 xcla^"
  1. SPIŠÁK, Robert. [Strategický marketingový manažment]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 60. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. - ISBN 80-968904-8-4.
    článok

    článok

  2. HANULÁKOVÁ, Eva. Strategické aspekty marketingového územia. In IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. - Bratislava : INFORMEX, 2003, 2003, roč. 14, č. 4, s. 19-20.
    článok

    článok

  3. NETRI, Branislav. Lesáková, D. a kol.: Marketingové analýzy a prognózy. Bratislava: SOFA, 2002, 192 s. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2003. ISSN 0323-262X, 2003, roč. 32, č. 4, s. 539-540. Recenzia na: Marketingové analýzy a prognózy / Dagmar Lesáková a kolektív. - Bratislava : SOFA, 2002.
    článok

    článok

  4. HANULÁKOVÁ, Eva. Dva pohľady na marketingové poradenstvo. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 11-12.
    článok

    článok

  5. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Vybrané spoločenské princípy marketingovej stratégie. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 2, s. 151-164.
    článok

    článok

  6. MESÁROŠ, Ľudovít. Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: Sprint vfra 2001, 337 s. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 3, s. 394-395. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Bratislava : Sprint vfra, 2001. - ISBN 80-88848-90-3.
    článok

    článok

  7. ČIHOVSKÁ, Viera - HANULÁKOVÁ, Eva - LIPIANSKA, Júlia. Budovanie firemného imidžu. In IBC. International business cooperation. - Bratislava : INFORMEX, 2001, 2001, roč. 12, č. 4, s. 17.
    článok

    článok

  8. KITA, Jaroslav. [Marketing neziskových organizácií]. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2000. ISSN 0013-3035, 2000, roč. 48, č. 3, s. 390-392. Recenzia na: Marketing neziskových organizácií / Viera Čihovská ... [et al.]. - Bratislava : EUROUNION, 1999. - ISBN 80-88984-04-1.
    článok

    článok

  9. HANULÁKOVÁ, Eva. Kita, Jaroslav: Nákup a predaj. Bratislava, Sprint 1998. 194 s. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1999. ISSN 0013-3035, 1999, roč. 47, č. 1, s. 159-161. Recenzia na: Nákup a predaj / Jaroslav Kita. - Bratislava : Sprint, 1998. - ISBN 80-88848-28-8.
    článok

    článok

  10. ČIHOVSKÁ, Viera - HANULÁKOVÁ, Eva - LIPIANSKA, Júlia. Marketing a neziskové organizácie. In IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. - Bratislava : INFORMEX, 1999, 1999, roč. 10, č. Dvojčíslo k 3. tisícročiu, s. 20,38.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.