Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0020542 xcla^"
  1. NEUMANNOVÁ, Anna - ŽIDÓ, Marián. Nelegálna práca a nelegálne zamestnávanie v zmysle právneho rámca SR. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2014. ISSN 1337-2955, jún 2014, roč. 10, č. 1, s. 120-125.
    článok

    článok

  2. NEUMANNOVÁ, Anna. Limitujúce faktory rastu podniku. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2011. ISSN 1337-2955, december 2011, roč. 7, č. 3, s. 43-53.
    článok

    článok

  3. NEUMANNOVÁ, Anna. Vplyv priamych zahraničných investícií na rozvoj regiónov Slovenskej republiky. In Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska : verejná správa - rozvojové trendy - manažment a podnikanie : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 10. november 2011. - Bratislava : Inštitút aplikovaného manažmentu, 2011. ISBN 978-80-970802-1-1, s. 343-350.
    článok

    článok

  4. WALLNER, Jozef. [Slovník znalostnej ekonomiky]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 2, s. 292. Recenzia na: Slovník znalostnej ekonomiky / Rudolf Sivák a kolektív ; vedecká redakcia Anetta Čaplánová; redakcia hesiel v anglickom jazyku Daniela Breveníková. - Bratislava : Sprint dva, 2011. - ISBN 978-80-89393-45-9.
    článok

    článok

  5. NEUMANNOVÁ, Anna. Význam podnikovej terapeutiky pre podnikovú prax. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 47-50.
    článok

    článok

  6. NEUMANNOVÁ, Anna. Marketing a jeho postavenie v období podnikovej krízy. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 3, s. 4-5.
    článok

    článok

  7. NEUMANNOVÁ, Anna. Rast podniku a možnosti jeho hodnotenia. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2002 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2002. ISBN 80-225-1616-3, s. 159-161.
    článok

    článok

  8. NEUMANNOVÁ, Anna. Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku. In Ekonomický časopis = Journal of economics, 1995, roč. 43, č. 4, s. 350-355.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.