Výsledky vyhľadávania
- NOVOTNÁ, Ľuboslava. Riadenie vzťahov so zákazníkmi ako zdroj zvyšovania konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte vstupu do EU : dizertačná práca. Školiteľ: Elvíra Dudinská. Košice, 2005. 141 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- RUČINSKÝ, Rastislav. E-commerce a nástroj marketingu : dizertačná práca. Školiteľ: Elvíra Dudinská. Košice, 2004. 154 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ŠIMEGH, Peter. Reklama v podnikoch Košického regiónu : dizertačná práca. Škol. Elvíra Dudinská. Bratislava, 2003. 171 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- DUDINSKÁ, Elvíra. Metodika vypracovania diplomovej práce. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 97 s. ISBN 80-225-1498-5. [Počet ex. : 18, z toho voľných 17, prezenčne 1]
- DUDINSKÁ, Elvíra. Globálny marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 89 s. ISBN 80-225-1337-7. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]
- DUDINSKÁ, Elvíra et al. Základy marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 199 s. ISBN 80-225-1222-2. [Počet ex. : 11, z toho voľných 8, prezenčne 2]
- DUDINSKÁ, Elvíra. Medzinárodný marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 235 s. ISBN 80-225-1144-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- DUDINSKÁ, Elvíra. Moderný marketing pre štúdium a prax. Prešov : ManaCon, 1999. 221 s. ISBN 80-85668-83-1. [Počet ex. : 8, z toho voľných 6, prezenčne 1]
- DUDINSKÁ, Elvíra. Metodika vypracovania diplomovej práce. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 1997. 74 s. ISBN 80-225-0836-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- DUDINSKÁ, Elvíra. Manažérska informatika. 1. vyd. Košice : IBIS, 1996. 127 s. ISBN 80-967048-7-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]