Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0023143 xpca^"
  1. VOPÁLENSKÝ, Ján et al. Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2006. KEGA 3/2188/04. ISBN 978-80-89220-59-2.
  2. DUDINSKÁ, Elvíra - NOVOTNÁ, Ľuboslava. Problematika relačného marketingu z pohľadu súčasnej marketingovej teórie a praxe. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035, 2005, roč. 53, č. 8, s. 794-807.
    článok

    článok

  3. DUDINSKÁ, Elvíra - DERŇAR, Tomáš. Predikcia lojality zákazníkov a ich správania sa. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746, 2004, roč. 3, č. 6, s. 7-19.
    článok

    článok

  4. BAŠISTOVÁ, Alena et al. Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 104 s. ISBN 80-225-1905-7.
  5. DUDINSKÁ, Elvíra. Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie. In Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7, s. 7-14.
    článok

    článok

  6. DUDINSKÁ, Elvíra - ŠPAVELKO, Rastislav. Znalostný manažment a jeho význam pre generovanie konkurenčnej výhody. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746, 2004, roč. 3, č. 5, s. 31-41.
    článok

    článok

  7. DUDINSKÁ, Elvíra - RUČINSKÝ, Rastislav - ŠIMEGH, Peter. Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 243 s. ISBN 80-225-1799-2. [Počet ex. : 19, z toho voľných 17, prezenčne 2]
  8. DUDINSKÁ, Elvíra et al. Podmienky a smery rozvoja podnikateľských aktivít v súčasnej etape ekonomickej transformácie : (záverečná štúdia internej grantovej úlohy č. 403/95. Košice, 1996. 120 s.
  9. DUDINSKÁ, Elvíra et al. Podmienky a smery rozvoja podnikateľských aktivít v súčasnej etape ekonomickej transformácie : (záverečná štúdia internej grantovej úlohy č. 403/95). Košice, 1996. 115 s.
  10. DUDINSKÁ, Elvíra - MIZLA, Martin. Upravlenčekije informacionnyje sistemy. In Problemy teorii i praktiki upravlenija : meždunarodnyj žurnal. - [Moskva] : Meždunarodnyj naučno-issledovateľskij institut problem upravlenija, 1996, 1996, no. 2, s. 114-120.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.