Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 35  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029233 xkni^"
  1. KARIMOV, Sherzod. Reflexia hodnotovej orientácie v nákupnom rozhodovaní mladej generácie : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2016. 120 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. KOPANIČOVÁ, Janka. Imidž slovenských výrobkov u mladej generácie : dizertačná práca. Škol. Kornélia Richterová. Bratislava, 2008. 184 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. HERZÁN, Lukáš. Osobitosti geodemografickej segmentácie slovenského trhu v kontexte EÚ : dizertačná práca. Škol. Kornélia Richterová. Bratislava, 2008. 219 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. ŽÁK, Štefan. Využitie internetu pri získavaní sekundárnych údajov vo výskume trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2003. 152 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Marketingový výskum. Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. 379 s. ISBN 80-225-1493-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Spoločenský marketing : prípadové štúdie. Recenzovali: Kornélia Richterová, Zuzana Pokojná. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 120 s. ISBN 80-225-1619-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 1]
  7. RICHTEROVÁ, Kornélia. Štúdie segmentácie trhu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002. 116 s. ISBN 80-225-1356-3. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : január 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 76 s. ISBN 80-225-1372-5. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník výstupov : december 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 81 s. ISBN 80-225-1514-0. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. JOBBÁGYOVÁ, Ľubica. Význam marketingovej komunikácie pre prosperitu malého a stredného podniku na trhu organizácií : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2001. 125 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.