Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 83  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029233 xpca^"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej. [Spotrebiteľské správanie]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 30, s. 319-320. Recenzia na: Spotrebiteľské správanie / Kornélia Richterová, Dagmar Klepochová, Janka Kopaničová, Štefan Žák ; recenzovali: Júlia Lipianska, Mária Tajtáková. 1. vyd. - Bratislava : Sprint 2, 2015. - ISBN 978-80-89710-18-8.
    článok

    článok

  2. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Júlia Lipianska, Mária Tajtáková. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2015. 401 s. [22,89 AH]. VEGA 1/0652/10, VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. ISBN 978-80-89710-18-8. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Počet ex. : 13, z toho voľných 6, prezenčne 4]
  3. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Faktory fungovania efektívneho e-shopu v oblasti produkcie informačných technológií : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2014. 164 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. LABSKÁ, Helena - RICHTEROVÁ, Kornélia. Nákupné správanie seniorov: pohľad zblízka. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 290-302 CD-ROM. VEGA 1/00612/12.
    článok

    článok

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Recenzenti: Kornélia Richterová, Róbert Hölcz. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2014. 349 s. [20,63 AH]. Economics. VEGA 1/0652/12. ISBN 978-80-89710-07-2. [Počet ex. : 10, z toho voľných 6, prezenčne 3]
  6. LABSKÁ, Helena et al. Marketingová komunikácia. Recenzenti Kornélia Richterová, Peter Štarchoň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 323 s. [21,04 AH]. ISBN 978-80-225-3852-7. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  7. LABSKÁ, Helena - RICHTEROVÁ, Kornélia. Seniori a reklama piva. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 339-355 CD-ROM. VEGA 1/00612.
    článok

    článok

  8. RICHTEROVÁ, Kornélia. Produkcia domácností v kontexte udržateľnej spotreby. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 51-60 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  9. RICHTEROVÁ, Kornélia - LABSKÁ, Helena. Spa visit as a part of active ageing. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 123-130. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  10. LABSKÁ, Helena - RICHTEROVÁ, Kornélia. Seniori a humor v reklame. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 348-363, CD-ROM. VEGA 1/00612/12.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.