Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 100  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029389 xpca^"
  1. DANESHJO, Naqibullah - FRANCOVÁ, Zuzana. Marketing Management of Innovative Enterprise Development. In Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023. International Scientific Conference. Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023 : Proceedings of the XXVI. International Scientific Conference, The Area of the Hotel Nad Przełomem, Sromowce Niżne, Poland, September 12th - 14th, 2023. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2023. ISBN 978-80-553-4433-1, pp. 158-163.
    článok

    článok

  2. DANESHJO, Naqibullah et al. Innovative Marketing. In Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. Workshop. Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2023. ISBN 978-80-555-3194-6, pp. 35-39. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23.
    článok

    článok

  3. FRANCOVÁ, Zuzana. Neuromarketing – The Connection between Neuroscience and Business. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 42-55. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  4. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2022, vol. 11, no. 4, pp. 111-131. VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  5. FRANCOVÁ, Zuzana. Niektoré vývojové tendencie v obchode a ich vplyv na trh s automobilmi. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 83-97. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  6. DANESHJO, Naqibullah et al. CAD Model of Rear-View Mirror and Simulation of Its Aerodynamics and Noise. - Registrovaný: Scopus. In International Journal of Simulation Modelling. - Vienna : DAAAM International Vienna. ISSN 1996-8566, 2022, vol. 21, no. 2, pp. 226-236 online. (2022 - Current Contents). KEGA 032EU-4/2020, KEGA 002TUKE-4/2020, KEGA 019TUKE-4/2022.
    článok

    článok

  7. FRANCOVÁ, Zuzana. Maloobchod ako súčasť obchodu so spotrebným tovarom. Recenzovali: Zdenka Musová, Peter Drábik. 1. vydání. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2022. 136 s. [5,44 AH]. ISBN 978-80-88356-11-0.
  8. KOSHARNA, Sophia et al. Prospects for Extraction of Useful Elements out of the Brines of the Pre-carpathian Downfold. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Acta Montanistica Slovaca. - Košice : Technical University of Košice. ISSN 1335-1788, 2021, vol. 26, no. 4, pp. 834-842 online. KEGA 034EU-4/2020.
    článok

    článok

  9. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4817-5, pp. 23 online.
    článok

    článok

  10. FRANCOVÁ, Zuzana. Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy. In Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4892-2, s. 65-75 online. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.