Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029426 xcla^"
  1. KORAUŠ, Antonín. [Marketing finančných inštitúcií]. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 175-176. Recenzia na: Marketing finančných inštitúcií - vybrané problémy / Mária Hasprová. - Bratislava : Daniel Netri, 2008. - ISBN 978-80-969567-6-0.
    článok

    článok

  2. GERTLER, Ľubomíra. Procesy simulácie portfólia pri meraní finančných rizík. In HASPROVÁ, Mária et al. Vybrané problémy marketingu finančných inštitúcií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2171-X, s. 81-86.
    článok

    článok

  3. HASPROVÁ, Mária. [Marketingový výskum]. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1335-4582, február 2004, roč. 6, č. 17, s. 105-107. Recenzia na: Marketingový výskum / Kornélia Richterová a kolektív. - Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. - ISBN 80-225-1493-4.
    článok

    článok

  4. HASPROVÁ, Mária. [Protimonopolná politika]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 1, s. 44. Recenzia na: Protimonopolná politika : teoretické aspekty vývoja konkurencie, súťaživosti a protimonopolnej politiky / Mária Tokárová. - Bratislava : Sprint vfra, 2002. - ISBN 80-89085-14-8.
    článok

    článok

  5. HASPROVÁ, Mária. Slovenská marketingová spoločnosť. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 2-3.
    článok

    článok

  6. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Manažment vzťahov so zákazníkmi - moderná forma databázového marketingu. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. - Bratislava : Klub ekonómov EU, 2001. ISSN 1335-4582, november 2001, roč. 3, č. 8, s. 39-41.
    článok

    článok

  7. HASPROVÁ, Mária. Recenzia: Jaroslav Kita a kolektív: Reštrukturalizácia slovenských podnikov v podmienkach medzinárodnej integrácie. In IBC. International business cooperation. - Bratislava : INFORMEX, 2001, 2001, roč. 12, č. 3, s. 26. Recenzia na: Reštrukturalizácia slovenských podnikov v podmienkach medzinárodnej integrácie = Restructuration des entreprises Slovaques dans les conditions de l' integration internationale / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : Obchodná fakulta EU, 2001. - ISBN 80-225-1369-5.
    článok

    článok

  8. HASPROVÁ, Mária. Personálny manažment obchodnej firmy - vymedzenie terminológie. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 44-45.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.