Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 155  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029426 xpca^"
  1. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Legal Aspects of Operating E-shops in the Slovak Republic. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113, pp. 133-141 online.
    článok

    článok

  2. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Marketing miest a obcí. Recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Peter Baláži. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 137 s. [9,40 AH]. ISBN 978-80-225-5032-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  3. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Legal Aspects of Operating E-shops in the Slovak Republic. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9, p. 46.
    článok

    článok

  4. ORESKÝ, Milan - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Monika Stanková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 196 s. [10,97 AH]. ISBN 978-80-225-4957-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  5. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária - RUŽIČKA, Tomáš. Consumer Behaviour Changes in the Era of Digital Marketing. Reviewers: Pavol Križo, Gabriela Pajtinková Bartáková, Martina Jelínková. 1st Edition. London : Sciemcee Publishing, 2022. 103 s. [7,63 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-1-7399378-5-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. ŽÁK, Štefan et al. Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa. Recenzenti: Viera Kubičková, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 100 s. [6,441 AH]. VEGA 1/0657/19. ISBN 978-80-225-4921-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 3]
  7. MIKLOŠÍK, Andrej et al. Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns? - Registrovaný: Scopus. In IEEE Access : A Multidisciplinary Open Access Journal. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536, 2020, vol. 8, pp. 143066-143075 online. (2020 - Current Contents). VEGA 1/0657/19, KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok

  8. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. The Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process. - Registrovaný: Web of Science. In Globalization and Its Socio-Economic Consequences. International Scientific Conference. Globalization and Its Socio-Economic Consequences : "Sustainability in the Global-Knowledge Economy". - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. ISSN 2261-2424, pp. [1-7] online. VEGA 1/0657/1.
    článok

    článok

  9. MIKLOŠÍK, Andrej et al. Marketing pre stredné školy : moderná učebnica. Recenzenti: Josef Horák, Janka Krošláková, Daniela Skladanová. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. 131 s. [10,84 AH]. KEGA 016EU-4/2019. ISBN 978-80-223-4999-4.
  10. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika - HASPROVÁ, Mária. Corporate Social Responsibility (CSR) Reflected in Advertisement Activities. - Registrovaný: Web of Science. In 15th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2019 : International Bata Conference. - Zlín : Tomas Bata University, 2019. ISBN 978-80-7454-893-2, pp. 633-646 online. KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.